آمدیم فوتبال بازی کنیم 90 دقیقه فحش خوردیم

جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه بابل پس از شکست مقابل تیم نساجی مازندران در دربی حساس شهر مازندران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

روی اشتباه فردی گل خوردیم

 بازی سنگینی بود و حساسیت‌هایی  برای هر دو تیم داشت. ما خوب و با برنامه بازی کردیم و یک گل روی اشتباه فردی خوردیم و در ادامه تلاش کردیم که گل را جبران کنیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و حریف بازی را خواباند.

آمدیم فوتبال بازی کنیم 90 دقیقه فحش خوردیم

صادقانه بگویم که آمده ایم به این شهر فوتبال بازی کنیم تا مردم لذت ببرند نه اینکه ۹۰ دقیقه فحش ناموس بخوریم. اگر در بازی برگشتی هم بخواهد این کار انجام شود، ما با این کار مقابله می‌کنیم. داوری خوب بود و داور لیگ برتری سوت زد که در یکی دو صحنه هم اشتباه داشت که تاثیری در روند بازی نداشت.

اگر هوادارانمان نمی آمدند، به فیفا اعتراض می کردیم

ما بازی خودمان را انجام دادیم و یک گل هم برخلاف جریان بازی خوردیم و مشکلی از این بابت نداشتیم و می‌دانستیم تماشاگران می‌آیند زیرا این قانون است. اگر تماشاگران اجازه حضور پیدا نمی‌کردند، به فیفا اعتراض می‌کردیم.

حداقل لیاقت ما کسب مساوی بود

ما بدشانس هم بودیم. یک مصدوم دادیم که شب بازی از فهرست خارج کردیم. در مجموع خوب بازی کردیم و حداقل لیاقت مساوی در زمین نساجی را داشتیم و توانستیم حریف را در زمین خودش ۵۰-۶۰ دقیقه تحت فشار قرار دهیم. نساجی موقعیت گل نداشت اما ما دو سه موقعیت گل داشتیم و باید یاد بگیریم حرفه‌ای بازی کنیم.

بازی جوانمردانه نکنند ما هم جوانمردانه بازی نمی کنیم

نیمه دوم هرجا بازی کردیم بازیکنان حریف بازی را خواباندند. هر وقت تیمی جلوی ما  ناجوانمردانه بازی کند بازی را  بخواهد با این حرکات بخواباند ما هم بازی جوانمردانه انجام نمی‌دهیم؛ وقتی سلامت بازیکنی در خطر نباشد توپ را به بیرون نمی زنیم.