صحبت های کی روش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل توگو

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل توگو گفت: بازیکنان جوان نیاز به اردوها و بازی های تدارکاتی دارند.

کی روش ادامه داد: از اکنون تا جولای سال ۲۰۱۸ تنها تیم ملی ایران است که حق حر در جام جهانی را به دست آورده است و می خواهد در این رقابت ها افتخارآفرینی کند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم‌ تمام منابع و حمایت ها تنها نبایست در اختیار تیم‌ملی قرار گیرد اما توقع داریم هماهنگی ها و اقدامات لازم برای صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی صورت گیرد.

کی روش درمورد بحث دوپینگی که برای سید جلال حسینی، کاپیتان تیم ما رخ داده است باید بگویم برخی ها سنگی را پرتاب می کنند و در ادامه صورتشان را پنهان می کنند.

او در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: زمانیکه بازیکنان نتوانند عملکردشان را به درستی انجام دهند، برخورد محکمی با آن‌ها می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: اگر شخص یا رسانه ای بخواهد به یکی از بازیکنانم لطمه بزند، به دشمن من‌ تبدیل می شود چراکه عمل آن ها بزدلانه است. از مربیانی نیستم که در زمان های جنجالی صورتم‌ را پنهان‌کنم. اگر بازیکنانم با مشکلات مواجه باشند مربی نیستم که چشمانم را ببندم.

کی روش افزود: هدف والای همه ما صعود به دور دوم جام جهانی است و در این راه سخت باید یکدل و متحد باشیم.

او همچنین گفت: ورود یکی از رسانه ها تا زمانی که از ما عذرخواهی نکند، به تمرینات و فضای تیم‌ ملی ممنوع است.

سرمربی تیم ملی گفت: برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی تلاش می کنیم و با روحیه ای قهرمانانه در روسیه به میدان می رویم.

او ادامه داد: تنها مطلب قابل کنترل پس از جام جهانی نوع نگرش و اخلاق ما و حفظ ارزش ها و اصول فرهنگی تیم ملی است. باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا پس از بازی های ایران در جام جهانی تمام هواداران حریف از عملکردمان متعجب شوند و ایرانی ها هم افتخار کنند.

کی روش در مورد دیدار مقابل توگو تصریح کرد: بازیکنان جوان مقابل توگو کسب تجربه می کنند. امیدوارم هواداران جدید و جوان تیم ملی ما را مقابل توگو حمایت کنند. باید کاری کنیم تا همه متوجه روحیه واحد ملی در تیم ایران شوند. زمانیکه تیم ملی با الگوهای خوبی مانند سید جلال حسینی موفق عمل کند صدها و هزاران جوان به فوتبال بازی کردن ترغیب می شوند. عملکرد تیم ملی فوتبال برای نسل های آینده ماندگار است. بازی پرتغال و موزامبیک در هشت سالگی ام را هنوز به خاطر دارم.

او گفت: زدن یک گل در جام جهانی مهم تر از پنج تا شش قهرمانی در لیگ داخلی است.