برای طارمیِ ریلکس متاسفم که پول را گرفت و گذاشت جیبش!

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: واقعا از این نتیجه و اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس افتاده ناراحتم. تا الان از طارمی دفاع می‌کردم ولی او همه چیز را نابود کرد. نبودش خودش هیچ، روحیه را از تیم گرفت و شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد که نتیجه‌اش را دیدیم.

وی ادامه داد: آبروی پرسپولیس و ایران رفت، بعد آقای طارمی خیلی ریلکس می‌گوید اتفاق خاصی نیفتاده است. مقصر اصلی این اتفاقات طارمی و باشگاه پرسپولیس است که باعث این بی‌احترامی‌ها و هتک حرمت‌ها شد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد بازی برگشت مقابل الهلال گفت:‌کار خیلی سختی در این بازی خواهیم داشت و تقریبا به معجزه نیاز داریم. 4 گل خوردیم و جبران کردن آن سخت است. واقعا برای طارمیِ ریلکس متاسفم که پول را گرفت و گذاشت جیبش و پرسپولیس برایش مهم نبود. جای مدیران پرسپولیس بودم طارمی را دیگر قبول نمی‌کردم، هرچند که خود مدیران هم باید عوض شوند.

فنونی‌زاده در مورد عملکرد برانکو گفت: این بنده خدا هم بین این همه بی‌قانونی گیر کرده است و با چنگ‌ودندان تیمش را حفظ کرده. برانکو کار سختی در پیش دارد و به نظر من طول می‌کشد تا این پرسپولیس دوباره جان بگیرد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم آقای برانکو چرا اینقدر به ربیع‌خواه علاقه دارد! من حرف‌ها را رک می‌زنم؛ او بازیکن خوبی است ولی نباید در این بازی مهم به میدان می‌رفت چون هنوز تجربه کافی را ندارد. امیدوارم زحمت‌هایی که بازیکنان و کادر فنی باشگاه در طول فصل کشیده‌اند در بازی برگشت جبران شود.