اظهارات بامزه علی دایی بعد از بازی با سپیدرود

علی دایی سرمربی تیم سایپا پس از تساوی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: فکر کنم امروز تیم ما یکی از بهترین نمایش‌ها را داشت. این قانون نانوشته فوتبال است که اگر تیمی گل نزند گل می‌خورد. در این بازی خیلی راحت با اختلاف 5 گل پیروز می‌شدیم اما متاسفانه مثل بازی قبل در دقیقه 93 روی تک موقعیت حریف گل خوردیم. در این بازی به جز 10،15 دقیقه ابتدایی بازی که سپیدرود از ما بهتر بود، ما بهتر بودیم و موفق شدیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم.

دایی افزود: نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، بد شانسی یا چیز دیگری که ما در این بازی‌ها اینطور گل می‌خوریم آن هم در دقایق پایانی بازی.

سرمربی تیم سایپا درباره دریافت گل در آخرین دقایق بازی ادامه داد: به بازیکن ربطی ندارد، این اتفاقات عجیب و غریب فوتبال است که نصیب ما شده است. گلی که در این بازی دریافت کردیم توپی نبود که بازیکن ما بخواهد هند کند و همان توپ رفت و وارد دروازه ما شد. بازیکنان کار خاصی در این بازی نکردند که بخواهند چند بازیکن را دریبل کنند یا اشتباهی از آنها سر بزند. ما آخر بازی هم صاحب توپ و میدان بودیم. این اتفاقات دوام نخواهد داشت و در ادامه روزهایی را خواهیم دید که سایپا در بازی‌های پیشرو موفق می‌شود.

او درباره عملکرد داوری خاطر نشان کرد: به ما گفته‌اند که در مورد داوری صحبت نکنید و به خاطر همین موضوع من در مورد قضاوت داور صحبت نمی‌کنم.