توضیحات سرپرست پرسپولیس به شکستن رای CAS در پرونده مهدی طارمی

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با تقویت تیم پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به زمان اندکی که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باقی مانده، اظهار داشت: در هفته آینده هم لیست را از برانکو خواهیم گرفت و هم اینکه برای آماده‌سازی قدرتمند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از ایشان برنامه خواهیم گرفت. می‌خواهیم وضعیت اردویی و آماده سازی تیم مشخص شود.

وی تاکید کرد: امسال تدارک قوی برای بازی‌ها خواهیم دید و با برنامه ریزی می‌خواهیم با قهرمانی در آسیا دل هواداران را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد انتصاب ایرج عرب در به عنوان معاون مالی اداری و پشتیبانی این باشگاه تصریح کرد: ما باشگاه دولتی هستیم و نمی‌توانیم نیرو خارج از نیروی دولتی بگیریم و چارتمان را با این افراد پر کنیم. در چارت سازمانی باشگاه پرسپولیس هم این قسمت خالی بود و در همین راستا عرب را انتخاب کردیم.

وی در مورد اینکه آیا ایرج عرب جایگزین ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: اینگونه نیست. ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه بود و ایرج عرب معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه است.

گرشاسبی اضافه کرد: در امضای اسناد و مدارک باید حتما یک فرد رسمی وجود داشته باشد که با منع قانونی در باشگاه مواجه نشویم. ما در این پست در باشگاه پرسپولیس فردی را نداشتیم و در همین راستا عرب را انتخاب کردیم. پیش از این یکی از عزیزان زحمت کارها را در باشگاه می‌کشیدند که ما دیدیم قانونا نمی‌شود برای او ابلاغی زد. در تلاش هستم تا چارت باشگاه را تکمیل کنیم و ساماندهی اداری هم در باشگاه پرسپولیس داشته باشیم. به هر حال هنگامی هم که من در باشگاه حضور ندارم فردی باید باشد که نامه‌ها و سندها را را امضا بزند تا کارها روی زمین نماند.

وی تصریح کرد: آقای عرب بیش از 25 سال سابقه کار در تربیت بدنی را دارد و کارمند وزارت ورزش است. همچنین در بخش‌های مختلفی در وزارت ورزش هم فعالیت داشته و نیروی با تجربه‌ و کاربلدی محسوب می‌شود. مطمئنا با حضور ایشان کارها روانتر و بهتر پیش خواهد رفت.

گرشاسبی در مورد شکستن رای CAS در پرونده مهدی طارمی اظهار داشت: این دادگاه چند روز پیش برای بازبینی پرونده درخواست مبلغی را کردند و با وجود اینکه از نظر مالی شرایط خوبی نداشتیم اما آن پول را تهیه کردیم و به حساب ریختیم تا دادگاه عالی ورزش کارهای تجدید نظر را انجام دهد. منتظریم که در این یکی دو هفته آتی خبر خوبی را بشنویم.

وی در مورد شکایت گولچ از بباشگاه پرسپولیس تصریح کرد: گولچ مدعی شده که بازیکن ما بوده و او را بیرون کردیم.ایشان مدعی است که طبق جدولی که بوده پول به او پرداخت نشده است.

گرشاسبی در مورد اینکه گولچ بدون هماهنگی و بعد از هفت هفته سکونشینی پرسپولیس را ترک کرده، خاطر نشان کرد: او مدعی است که طبق جدولی باید سر ماه حقوق وی پرداخت می‌شده که این کار صورت نگرفته. بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود دارد که ما را محکوم کردند. اعتراض زدیم و باز هم برای اعتراض با قرض، مبلغی را تهیه کردیم و به حساب دادگاه عالی ورزش ریختیم. شدیدا دنبال این هستیم تا دیگر مشکلی برای ما ایجاد نشود.در همین راستا این مبلغ را تهیه و ارسال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مجامع بین‌المللی کسی را نداریم و واقعا کسی نیست از حق ما دفاع کند. همه اینهایی که کمر پرسپولیس را شکستند واقعا کارایی نداشتند و ما بابت آنها جریمه شدیم. مانوئل ژوزه چند ماه نبود و یا گولچ در مدتی که بود یک بازی حتی روی نیمکت هم ننشست. متاسفانه به ما بدبین هم شده‌اند. به هر حال وکیل سویسی گرفتیم و شدیدا پیگیر مسئله هستیم.

گرشاسبی در مورد برنامه حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی و اینکه کی‌روش درخواست داده تا بازیکنان یک و نیم روز بعد از هر بازی در اختیار او باشند، تصریح کرد: سیاست کلی و اولویت اصلی تیم ملی است اما این موضوع به فدراسیون فوتبال هم برمی‌گردد تا با تشکیل جلساتی به صورت تخصصی و فنی در این مورد صحبت شود. باید بنشینیم طوری رفتار کنیم که نه تیم ملی آسیب ببیند نه باشگاه‌هایمان.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بلاخره ما هم باشگاه هستیم و باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور داشته باشیم و کلی هزینه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا تیم‌مان نتیجه بگیرد. امیدوارم برنامه‌ها با هماهنگی باشد. بهتر است در برنامه‌ای که کی‌روش برای تیم ملی در نظر می‌گیرد نظر باشگاه‌ها هم در آن لحاظ شود، به شکلی که هم تیم ملی موفق شود و هم باشگاه‌ها. این مسئله قابل اجرا است چون الان همه با فدراسیون هماهنگ هستند.