شفر باید در استقلال بماند

بیژن طاهری در مورد تقابل استقلال با تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما بازی سختی در تبریز پیش رو خواهیم داشت، ولی می‌خواهیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. هدف ما این است که به رده‌های بالاتر برسیم و در تبریز به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

طاهری در مورد حاشیه‌های دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس و اینکه برخی معتقدند ممکن است آن اتفاقات جو ورزشگاه تبریز را در دیدار روز جمعه متشنج کند، تصریح کرد: من دو سال در تبریز مربیگری کردم و معتقدم مردم تبریز جزو بهترین‌ها هستند. شما مطمئن باشید که این مسابقه در فضای آرام برگزار می‌شود و جو ورزشگاه متشنج نخواهد شد. بدون شک هواداران تراکتورسازی فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین در واکنش به مصاحبه روز گذشته برانکو ایوانکوویچ که از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون به دلیل تعویق بازی استقلال - صنعت نفت در جام حذفی انتقاد کرده بود، گفت: من برنامه این مسابقه را تغییر نداده‌ام به همین دلیل نمی‌توانم نظری در مورد حرف‌های برانکو بدهم.

وی در خصوص عملکرد مثبت شفر در استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقدند قرارداد او باید تمدید شود، خاطر نشان کرد:‌ وقتی عملکرد شفر مثبت بوده است قطعاً باید در استقلال بماند. زمانی که در کمیته فنی بودم از بین همه گزینه‌ها شفر را انتخاب کردم، چون او کارنامه خوبی دارد و در کشورهای مختلف با شرایط متفاوتی کار کرده است. او در استقلال هم نتیجه گرفته است و عقل سالم می‌گوید که باید قراردادش تمدید شود.

طاهری همچنین با ابراز خرسندی از نمایش درخشان سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال و اینکه او در آستانه ثبت یک رکورد قرار دارد، بیان کرد: حسینی دروازه‌بان شایسته‌ای است که امیدوارم دروازه‌اش را بسته نگه دارد و رکورد بزند. البته ما مهدی رحمتی را هم در اختیار داریم که او تجربیاتش را به جوان‌های تیم انتقال می‌دهد. رحمتی حتی بعد از هر بازی حسینی را در آغوش می‌‌گیرد. او نشان داده که یک فوتبالیست حرفه‌ای و باتجربه است.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد خطای جپاروف روی بازیکن استقلال خوزستان و اینکه برخی معتقدند او عمداً خودش را محروم کرد تا به ازبکستان برود، اظهار داشت: جپاروف بازیکن آرامی است و معتقدم خطای او عمدی نبود. در ضمن بعید می‌دانم او عمداً خودش را سه اخطاره کرده باشد.