استقلال شانسی در لیگ برای صدرنشینی ندارد

سیروس دین‌محمدی در مورد پیروزی ۲ بر صفر مقابل برق جدید شیراز اظهار داشت: در ۲۰ دقیقه اول بازی نتوانستیم آن طور که انتظار داریم بازی کنیم، اما پس از آن در مالکیت توپ و موقعیت‌های گل‌زنی برتر از حریف بودیم و در نیمه اول یک بر صفر پیروز شدیم. در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و از هر نظر بر توپ و میدان مسلط بودیم که گل دوم را هم زدیم، اما از یک نظر از تیمم خیلی رضایت دارم، اینکه به هیچ عنوان موقعیت گلزنی به حریف ندادیم. امیدوارم این روند روبه رشد ادامه داشته باشد. 

دین‌محمدی در مورد بازی هفته آینده مقابل بادران تهران گفت: همه می‌دانند که بادران تیم پرمهره‌ای است اما در این مسابقه بازیکنان ما ثابت خواهند کرد که حریف دست‌وپابسته‌ای مقابل این تیم خوب نیستند. بادران در رده دوم جدول است اما ما هم می‌خواهیم توانایی‌های خود را ثابت کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد اینکه با شکست بادران به طور غیرمستقیم به نفت مسجد سلیمان کمک خواهد کرد، گفت: من فقط به فکر تیم خودم هستم. کاری به نفت مسجد سلیمان یا نساجی ندارم. شرایط ما در جدول خوب نیست. هدف اول من کمک به تیم شهرداری تبریز است و توجهی به دیگر تیم‌ها ندارم. 

بازیکن اسبق استقلال در مورد دیدار نفت آبادان و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: استقلال تقریباً در لیگ برتر شانسی برای رسیدن به صدر جدول ندارد. بنابراین بازیکنان و کادر فنی استقلال تمام تلاششان را می‌کنند تا در این بازی به پیروزی برسند و به فینال برسند تا استقلال بتواند حداقل با کسب یک جام قهرمانی هوادارانش را راضی کند. 

وی افزود: استقلال کار سختی در آبادان دارد، نفت تیم پرمهره و خوبی است که هواداران زیادی در آبادان دارد و پیروزی در آبادان مقابل صنعت نفت بسیار دشوار خواهد بود.

دین‌محمدی در مورد اینکه استقلالی‌ها خواهان تعویق زمان بازی بودند و می‌گفتند به دلیل بارش برف تمرین نکرده‌اند، گفت: بهترین راه این بود که استقلالی‌ها یک زمین چمن مصنوعی پیدا کرده و در آن تمرین می‌کردند. ما هم در تبریز گاهی با مشکل بارش برف مواجه هستیم، اما در چمن مصنوعی در سالن تمرین می‌کنیم.