پیش بینی عضو هیات مدیره استقلال درباره برنده دربی

حسن زمانی با حضور در مراسم دیدار رسانه های ورزشی با مدیران سرخابی گفت : جلسه بسیار عالی بود و  این نشست یکی از بهترین جلساتی بود که پیش از دربی تدارک دیده شده بود. جلسه ای که می تواند همدلی، هماهنگی، صفا و صمیمت را بین هواداران بیشتر کند و فکر می کنم با این جلسه در روز پنج شنبه بازی بسیار خوبی را از 2 تیم و هوادارانی که برای حمایت به ورزشگاه می آیند شاهد باشیم.

او ادامه داد: فکر می کنم این بازی یکی از بازی های مهم برای استقلال است، امیدوارم نتیجه بازی طوری رقم بخورد که هواداران استقلال شاد به منازل خود باز گردند.

زمانی در مورد پیش بینی نتیجه دربی گفت : قطعا ما در دربی بازنده  نیستیم و به خواست خدا برنده  از زمین خارج می شویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا برگزاری این جلسات باعث نمی شود نتایج یکسان شود گفت: به هیچ عنوان قبول ندارم، ما بازی خود را انجام می دهیم، اکنون تیم روحیه ای پیدا کرده که به هیچ تیمی رحم نمی کند، اگر تعداد گل هایمان در دربی بالا نرود، بازی را با حداقل اختلاف هم که باشد می بریم.

او در مورد حضور پیدا نکردن چهار بازیکن استقلال به دلیل تماس وزارت ارشاد بیان کرد: با توجه به اینکه این جلسه بیشتر برای هماهنگی میان مدیریت 2 باشگاه بود بنابراین نیازی به حضور بازیکنان نبود. بازیکنان در تمرین حضور دارند و به طور قطع اگر آن ها در مراسم حاضر می شدند ممکن بود این شائبه بوجود بیاید که نکند قرار است بازی به سمت دیگری سوق پیدا کند.

زمانی در مورد تمدید قرارداد شفر افزود: قطعا قرارداد او تمدید می شود و در مورد جذب بازیکنان جدید در سال آینده هم تصمیم  سرمربی لحاظ خواهد شد.