واقعا جای منصور در قهرمانی خالی بود

نصرالله عبداللهی  درباره قهرمانی استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: ابتدا باید بگویم از زمانی که شفر و دستیارانش به استقلال آمدند آنها زحمات بسیاری را کشیدند و در این مدت کوتاه کادر فنی و بچه ها به خوبی وفق شدند و  بچه‌ها نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا قهرمانی را رقم بزنند.

قهرمانی بسیار لذت بخش بود

او در مورد اینکه آیا قهرمانی لذت بخش بود یا خیر بیان کرد: قهرمانی بسیار لذت بخش بود و باید بگویم آخرین باری که جام قهرمانی با استقلال گرفته بودم در همین رقابت های جام حذفی بود که در آن زمان قلعه نویی سرمربی تیم بود و من هم سمت سرپرستی را داشتم و این بار هم در رقابت‌های جام حذفی توانستیم با استقلال قهرمان شویم. واقعاً شفر و دستیارانش بسیار خوب کار کردند و تیم با هماهنگ شدن توانست بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد و در نهایت توانستیم قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاریم .

 واقعا جای منصور در قهرمانی خالی بود

عبداللهی ادامه داد:از طرفی حمایت بی شمار هواداران باعث شد که تیم بتواند نتایج خوبی را بگیرد و قهرمان شود. امیدوارم قهرمانی ادامه پیدا کند و با توجه به اینکه 2 بازی مهم پیش رو داریم بتوانیم با موفقیت این مراحل را پشت سر بگذاریم تا عیدی خوبی به هواداران بدهیم.  واقعا جای منصور در قهرمانی خالی بود چون با توجه به اینکه دفعه قبل در جام حذفی باهم بودیم نتوانستیم از زمین پیروز بیرون بیایم و به ذوب آهن باختیم و این بازی را از یک اتاق  با یکدیگر نگاه می کردیم. در این بازی نیز من به یاد منصور در همین اتاق بودم ولی او نبود و بسیار جایش خالی بود.

جدایی افتخاری صحت ندارد و از این حرف ها تعجب می کنم

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه مطرح شده افتخاری در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد افزود:این موضوع صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست و از این حرف ها تعجب می کنم.

به نظرم بهتر بود مراسم در تهران صورت می‌گرفت

او در مورد اینکه چرا در برگزاری جشن بی نظمی دیده شد گفت: به نظرم بهتر بود مراسم در تهران صورت می‌گرفت اما به هر حال  بی نظمی و هرج و مرج دیده می شود و نمی توانستیم کاری کنیم.

مدال ها را به بازیکنان باز می گردانیم

عبداللهی در مورد مدال‌های دزدیده شده  بازیکنان گفت: تعدادی از بازیکنانی که در لیست بودند به آنها  مدال داده نشد و برای آنهایی هم که گم شد قرار است لیست مجددی را بدهیم و مدال را بگیریم.

تبام در دور رفت مقابل ذوب آهن غایب است

او در مورد وضعیت تیام مهاجم تیم افزود:با توجه به مصدومیتی که برای تیام رخ داده او به بازی دور رفت مقابل ذوب آهن نمی رسد ولی ان شاالله با تلاش پزشک تیم او در بازی دور برگشت تیم را همراهی می کند.

طبق قولی که داده شده پاداش پرداخت می شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پاداش قهرمانی آبی پوشان چه زمانی پرداخت می شود بیان کرد:طبق قولی که داده شده پاداش ها پرداخت می شود.