منچستر سیتی دقیقه ۹۴ به امتیاز ۱۰۰ رسید

دیدارهای هفته سی و هشتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه به طور همزمان برگزار شد که طی آن تیم منچستر سیتی در زمین ساوتهمپتون یک بر صفر برنده شد.

گابریل ژسوس در دقیقه ۹۴ گل ارزشمند قهرمان این فصل لیگ جزیره را به ثمر رساند.

شاگردان گواردیولا که رکوردهای متوالی را در این فصل بر جای گذاشتند در نظر داشتند به رکورد ۱۰۰ امتیاز برسند با این برد شیرین به خواسته خود دست یافتند.

تیم تاتنهام که برای کسب عنوان سوم تلاش می کرد در زمین خود برابر لستر سیتی پیروزی عجیب ۵ بر ۴ را کسب کرد. نکته جالب اینکه تاتنهام تا دقیقه ۴۸ با حساب ۴ بر یک از حریف خود عقب افتاده بود اما با کامبک قابل ستایش خود توانست رده سوم لیگ را با چنگ و دندان از آن خود کند.

با این نتیجه تاتنهام ۷۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

لیورپول در آخرین روز میزبان برایتون بود و برابر این تیم ۴ بر صفر پیروز شد. لیورپول که بدنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود حالا با کسب این مهم آرامش کامل را برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید خواهد داشت. شاگردان کلوپ با ۷۵ امتیاز در رده چهارم ایستادند.

آرسنال نیز در آخرین روز مربیگری ونگر در فوتبال انگلیس در زمین هادرسفیلد یک بر صفر برنده شد تا پایانی خوش برای پیر مرد فرانسوی رقم بخورد.

در اولدترافورد تیم منچستر یونایتد یک بر صفر واتفورد را شکست داد اما اتفاق مهم این بازی خداحافظی همیشگی مایکل کریک با فوتبال بود. او بعد از تعویض مورد تشویق فراوان هواداران یونایتد قرار گرفت و برای همیشه کفش هایش را آویخت.

نتایج دیدارهای همزمان روز یکشنبه از این قرار است:

* برنلی یک - بورنموث ۲

* کریستال پالاس ۲ - وست بروموویچ صفر

* هادرسفیلد صفر - آرسنال یک

* لیورپول ۴ - برایتون صفر

* منچستر یونایتد یک - واتفورد صفر

* نیوکاسل ۳ - چلسی صفر

* ساوتهمپتون صفر - منچستر سیتی یک

* سوانزی صفر - استوک سیتی ۲

* تاتنهام ۵ - لستر سیتی ۴

* وستهام ۳ - اورتون یک