هدف بعدی استقلالی ها پس از خریدهای بزرگ چیست؟

بدون شک مذاکرات شبانه روزی توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال با بازیکنان مد نظر سرمربی آلمانی باعث شد تا پس از تایید افتخاریمراحل نهایی طی شود و عقد قرارداد صورت بگیرد.

                                                                                                                         

پیروزی موقتی استقلال در نقل و انتقالات/خرید های بزرگ ادامه دارد

استقلالی ها اولین خرید خود را با مرتضی آقاخان مهاجم سابق تیم پیکان آغاز کردند تا به نوعی جذب لیست مد نظر شفر را استارت زده باشند.

اما شب گذشته مسئول نقل و انتقالات استقلال یکی پس از دیگری از مهره های فصل آتی رو می کرد تا نشان دهد استقلال برای فصل آتی برنامه ریزی خاصی در پیش گرفته است.

مهره هایی همچون دانشگر مدافع سابق سایپا که از اکثر تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشت در نهایت در تور نقل و انتقالاتی استقلال اسیر شد و این بازیکن شب گذشته قرارداد 2 ساله خود را با آبی منعقد کرد.

همچنین روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر از دیگر بازیکنانی بودند که توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال طبق لیست شفر آنها را جذب کرد تا به این ترتیب باشگاه استقلال 4 خرید قطعی خود را برای رقابت های لیگ هجدهم انجام داده باشد.

اما پس از این خرید های مهم، مدیران استقلال کار آسانی را در پیش نخواهند داشت چرا که در حال حاضر تمام فکر و ذهن مدیران باید تمدید قراردادهای ستاره های فعلی تیم باشد. بنابراین گام بعدی توفیقی حفظ بازیکنانی از جمله امید ابراهیمی، جپاروف، مامه تیام، فرشید باقری،حسین حسینی و وریا غفوری است.

                                                                                                                 

پیروزی موقتی استقلال در نقل و انتقالات/خرید های بزرگ ادامه دارد

مسئول نقل و انتقالات باید با بازیکنانی که نامبرده شد پای میز مذاکره بنشیند تا قرارداد جدیدی را با آنها منعقد کند.

البته ناگفته نماند مدیران استقلال احتمال دارد پس از 4 خرید و تمدید قرارداد ستاره ها به یک باره از خرید های بزرگ دیگری رونمایی کنند که بدون شک این می تواند سورپرایز خوبی برای هواداران استقلال باشد.

                                                          پیروزی موقتی استقلال در نقل و انتقالات/خرید های بزرگ ادامه دارد

به هر ترتیب باشگاه استقلال با این خرید ها و برنامه های بعدی نشان خواهد داد برای فصل پیش رو  هدف بزرگی همچون قهرمانی در سر دارد.