طارمی: ترسی از اسپانیا نداریم

مهدی طارمی با اعلام اینکه پیروزی مقابل مراکش حق طبیعی آنها بود گفت: خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم و خیلی خوشحالیم. حس خیلی خوبی است که قابل توصیف کردن نیست. امیدوارم بازهم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی گفت: یک ربع اول بازی استرس زیادی داشتیم ولی رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. در طول بازی هم 3-2 موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی در نهایت اتفاقی که باید میافتاد، افتاد و به پیروزی رسیدیم.

مهاجم تیم ملی در مورد مصدومیتش و نگرانی مردم از این بابت عنوان کرد: مهم این است که پیروز شدیم و بودن و نبودن من اهمیت چندانی ندارد. من از ناحیه کمر احساس درد می‌کردم ولی با درد به خاطر تیم ملی و به عشق مردم بازی کردم. خیلی از بازیکنان مصدوم هستند ولی به روی خودشان نمی‌آورند و به خاطر مردم درد را تحمل می‌کنند.

طارمی در مورد تقابل با اسپانیا و پرتغال گفت: بازی‌های سختی داریم و تیم‌های بزرگی هستند که به مصاف‌شان می‌رویم ولی ما کاملاً آمادگی یک بازی خوب را داریم و می‌خواهیم در دو بازی بعدی هم مثل بازی اول شگفتی‌ساز شویم.

وی افزود: این تیم‌ها بازیکنان بزرگ و مطرحی دارند ولی ترسی مقابل آنها نداریم و برای امتیاز گرفتن به زمین می‌رویم و اگر برنامه‌های کادرفنی را پیاده کنیم موفق خواهیم شد. این حرف را از روی احساسات نمی‌زنم و واقعاً چنین توانی در تیم‌مان می‌بینم. ما یک تیم یکدست و همدل هستیم و همه پشت همیم تا بتوانیم صعود کنیم و تاریخساز شویم.

مهاجم تیم ملی در مورد موقعیت از دست رفته توسط آزمون برابر مراکش گفت: من خیلی غصه خوردم و بیشتر برای خود سردار ناراحت بودم و دوست داشتم بتواند گل بزند ولی گلر حریف واکنش خوبی نشان داد و متاسفانه توپ گل نشد.

طارمی در مورد اینکه گفته می‌شد ایران اولین تیم به روسیه رفته و اولین تیم هم باز می‌گردد گفت: این صحبت را شنیده بودم ولی نشان دادیم قرار نیست به این زودی به ایران برگردیم و حالا حالا‌ها در روسیه حضور داریم.