نیکبخت واحدی: خون به مغز طارمی نرسید

علیرضا نیکبخت‌واحدی درباره تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایرانمقابل پرتغال در بازی پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸،اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای بود. بازی مقابل پرتغال ‎غرور ملی همه را بالا برد و فکر می‌‌کنم دیروز یکی از روز‌های زیبای فوتبال ایران به حساب می‎آمد.

وی افزود: ما خیلی خوب بازی کردیم و چند فرصت هم برای گلزنی به دست آوردیم، اگر شانس داشتیم، حتی می‎توانستیم مقابل پرتغال برنده شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم. از اینکه تیم پرتغال قهرمان اروپا هست هم نباید به راحتی بگذریم. ما در گروه مرگ بودیم، اما همین‌که گروه مرگ را سربلند ترک می‎کنیم خوب است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در مورد فرصتی که مهدی طارمی در لحظات پایانی بازی از دست داد، یادآور شد: در جام جهانی آنقدر استرس هست که این اتفاقات می‌افتد. نباید به خاطر این صحنه به مهدی طارمی خُرده گرفت، چون در دقیقه ۹۰ خون به مغز نمی‎رسد، آن هم در چنین بازی و لحظه حساسی.

نیکبخت‌واحدی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان لیگ برتری در بازی‌های جام جهانی و مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند، خاطرنشان کرد: آنقدر بیرانوند را بابت آن «چطوری کریس» مسخره کردند که بالاخره در جام جهانی واقعاً گفت «چطوری کریس»! جا دارد به خاطر این عملکرد خوب به لیگ برتر ایران تبریک بگویم که بازیکنانی مانند بیرانوند، امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام جهانی داشت.