تمام توجهات به تیم فوتبالی است که سه پاس هم نمی‌تواند بدهد

مهران شاهین‌طبع در نشست خبری پس از بازی با قزاقستان اظهار داشت: متأسفانه وضعیت سالن اصلاً شرایط خوبی نداشت. تماشاگران زیادی به سالن آمده بودند و بازیکنان هم از شدت گرمای بالای سالن نفس‌شان بالا نمی‌آمد. چه کسی مسئول این شرایط است. وقتی فوتبال ما در جام جهانی سه پاس نمی‌توانند به هم بدهند حریف یک گل به خودی می‌زند و یک گل ما هم با ویدیوچک است باید همین شرایط برای بسکتبال باشد متأسفانه برای فوتبال تبلیغ زیادی دارند آن هم با نتایجی که گرفته می‌شود مسائل فنی به گردن من است اما این وضعیت سالن دیگر چیست. تیم ملی در سالن راحت نیست رسانه‌ها باید با رسالتی که دارند این مسائل را عنوان کنند و مشکل اصلی را حل کنند.

وی افزود: اگر مسئول درست و حسابی داشته باشیم باید یقه کسی را بگیرد که چرا سالن مثل سونا شده است. ما پول‌‌مان را خرج مسائلی می‌کنیم که فقط احساسی است. متأسفانه مشکلات به این بزرگی رها کرده و به یک تعویض ما در مسابقه ایراد می‌گیرند تا این مسائل درست نشود ورزش ما درست نمی‌شود نمی‌دانم چرا اینقدر بی‌عدالتی وجود دارد و تمام توجهات به رشته‌ای می‌شود که سه پاس در جام جهانی نمی‌توانند به هم بدهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص بازی گفت: بچه‌های ما زحمات خود را کشیدند کار دفاعی ما بهتر از بازی با قطر بود. در گروه بعدی واقعاً کارمان سخت است. استرالیا، ژاپن و فیلیپین حریفان آینده ما هستند و باید در طی ۴-۵ روز به شرق آسیا برویم و بازگردیم. با این شرایط نیاز به حمایت و پشتوانه بهتری داریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص خداحافظی اوشین ساهاکیان در تیم ملی گفت: یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال ما خداحافظی کرد او خیلی برای تیم ملی زحمت کشید و خاطره‌های زیادی با او داریم امیدوارم کسانی که جایگزین می‌شوند شرایط خوبی داشته باشند. اوشین مدیریت قوی چه داخل زمین چه بیرون زمین داشت و قلبش با تیم بود.نسل جدید باید خیلی به این مسائل توجه کنند قطعاً نبود او خیلی سخت خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا ساعت بازی را فدراسیون تعیین کرده بود یا فدراسیون جهانی گفت: تا جایی که می‌دانم روز بازی را فدراسیون جهانی تعیین می‌کند اما ساعات آن به فدراسیون و هماهنگی با صداوسیما باز می‌گردد. متأسفانه فوتبال تلویزیون را قبضه کرده است و ۲۴ ساعت قبل از هر مسابقه آنتن در اختیار فوتبال است. شرایط به صورت یک مدرسه غیرانتفاعی است و هر کسی پول بیشتری بدهد امکانات بیشتری می‌گیرد.