خبر خوش هیئت مدیر پرسپولیس به هواداران

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ؛ درباره جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه امروز موافقت شد بازیکنانی همانند  سروش رفیعی که از لحاظ فنی با شرایط باشگاه پرسپولیس مطابقت دارند به خدمت گرفته شوند تا تیم برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشود. همچنین مدیریت باشگاه همه تلاش خود را برای تمدید قرارداد امیری می کند تا این بازیکن خوب فصل آینده هم در تیم ما حضور داشته باشد. 

 برای موافقت با جدایی بیرانوند نیاز به پشتوانه سازی داریم 

او درباره اینکه در جلسه امروز درباره پیشنهادهای نجومی به علیرضا بیرانوند هم بحث شد، گفت: بله بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد 5 ساله دارد و خوشحال شدم بازیکنانی همانند بیرانوند با درخشش در جام جهانی روسیه مورد توجه تیم های بزرگ خارجی قرار گرفتند. پرسپولیس می تواند از راه ترانسفر و انتقال بازیکنان به باشگاه های بزرگ و مطرح جهان کسب درآمد داشته باشد به شرطی که پشتوانه سازی صورت گرفته باشد و چند بازیکن همسطح بیرانوند باید داشته باشیم تا باشگاه در آینده با مشکل دروازه بانی مواجه نشود. به هر حال ما باید زیر ساختارهای قو ی و تیم های پایه قدرتمند داشته باشیم تا انتقال بازیکن به تیم خارجی به نفع خودش و باشگاه باشد. 

کاشانی بیان کرد : گرشاسبی در جلسه امروز هیئت مدیره گزارشی از اردوی تیم در کرواسی ارائه کرد و علاوه بر این راجع به مسائل مالی و فنی باشگاه صحبت کردیم و اقداماتی که تاکنون برای باشگاه شدن پرسپولیس صورت گرفته را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. با تلاش های مدیریت باشگاه زیر ساختارهای مناسبی در تیم های پایه شکل گرفته است. 

او در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اعضای تیم اردوی خوبی در کرواسی برگزار کردند و بازی های تدارکاتی خوبی پیش بینی شده است تا بازیکنان برای بازی های  لیگ هجدهم به آمادگی کامل دست یابند.