پیشنهاد 18 برابری برای ستاره پرسپولیس/هواداران درکم کنند!

علیرضا بیرانوند درباره آخرین وضعیتش برای فصل آینده گفت: پیشنهادات زیادی دارم و در سخت ترین شرایط زندگی ام هستم. نمی دانم چه کار کنم. می خواهم جزو سه نامزد بهترین دروازه بان دنیا شوم. از نظر مالی هم پیشنهاداتم ١٨ برابر پرسپولیس است. امیدوارم تصمیمی بگیرم که پرسپولیس ضرر نکند. 

وی افزود: از دینامو اوکراین، بشیکتاش ترکیه، تورینو ایتالیا و تیمهایی از هلند و پرتغال پیشنهاد دارم. پیشنهاد دینامو که قطعی است و آنها آماده عقد قرارداد هستند.  البته خودم دوست دارم به تورینو بروم. تا دو روز آینده همه چیز مشخص می شود. 

بیرانوند درباره اینکه صحبتهایش بوی جدایی می دهد گفت: پرسپولیس شرایط خاصی دارد و تا نیم فصل محروم است. امیدوارم تصمیمی بگیریم که باشگاه ضرر نکند ولی اگر اتفاقی افتاد هواداران درک کنند. 

دروازه بان پرسپولیس با اشاره به شرایط سخت زندگی گذشته اش پول اولین قراردادی که از تیم نفت تهران گرفته بود، گفت: من زمانی که به تهران آمده بودم کار می کردم فقط برای اینکه جای خواب داشته باشم. حتی در ورزشگاه تهرانسر در رختکن می خوابیدم. اولین قراردادم ۹۰۰ هزار تومان بود که ۸۰۰ هزارتا را به خرم آباد و برای پدرم فرستادم. آن موقع خانه نداشتیم. هیچ چیز نداشتیم. خودم یکسال با ۱۰۰ هزار تومان سپری کردم. 

بیرانوند درباره اینکه به خودش بعد از جام جهانی چه چیزهایی می گوید، تصریح کرد: به خودم می گویم مغرور نشو. انگار نه انگار پنالتی کریس رونالدو را گرفته ام. اصلا اجازه نمی دهم که خودم را بگیرم. من دهاتی هستم. اگر بخواهند مستند زندگی مرا بسازند، باید به جاهای ترسناک و با ۱۰ نفر مامور بروند! هر وقت هواپیما را در آسمان می دیدم آرزویم این بود که یک روز سوار آن شوم.

وی در خصوص جواد نکونام و مسعود شجاعی کاپیتان پیشین و فعلی تیم ملی ایران افزود: جواد رهبر و واقعا با معرفت بود. وقتی او صحبت می کردم برایمان با کی روش هیچ فرقی نداشت. مسعود هم همینطور. البته باید به او خسته نباشید بگویم. او بعد از جام جهانی به خوزستان رفت. البته بعد از جام جهانی و هنگام بازگشت در هواپیما مسعود برای بچه ها هم صحبت کرد و برای مردم پول خوبی را جمع کرد.

بیرانوند درباره علیرضا حقیقی هم گفت: حقیقی دروازه بان خوبی است. ما جام ملتها کنار هم بودیم اما او چند تصمیم اشتباه گرفت. 

دروازه بان پرسپولیس همچنین با اشاره به صحبتهایی که علیه او در فضای مجازی پیش از جام جهانی مطرح می شد، خطاب به تماشاگران تیم رقیب گفت: طرفداران استقلال! من شما را دوست دارم. نیازی به عذرخواهی هم نیست چون درکتان میکنم! البته بعد از بازی های جام جهانی هم تماشاگران استقلال برایم قلب آبی می گذاشتند که لذت می بردم. طرفدار پرسپولیس و استقلال و سپاهان ندارد. تیم ملی برای همه است. دست تک تک شما را می بوسم. امیدوارم از این به بعد نه من شما را اذیت کنم نه شما مرا. من جنبه اش را دارم و اینرا ثابت کرده ام.

بیرانوند که با برنامه فصل داغ فوتبالی صحبت می کرد، اظهار امیدواری کرد که تیم ملی با کی روش قهرمان جام ملتها شود و در جام جهانی ۲۰۲۲ از مرحله گروهی صعود کند.