سیستم مدیریتی استقلال باید تغییر کند

حسن روشن درپاسخ به این سوال که آیا قرار است به عضویت هیات مدیره استقلال اضافه شود، اظهار کرد: این مسئله صحت ندارد و با من هیچ صحبتی نشده است. برای اضافه شدن به هیئت مدیره باشگاه باید پول خوب، قدرت و توانایی بالایی داشته باشید و من هیچ‌کدام از این‌ها را ندارم. هر کسی با توجه به توانش باید مسئولیت بپذیرد.

او درباره انتخاب شدن امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: برای بهتر شدن شرایط استقلال باید سیستم مدیریتی این باشگاه تغییر کند. در حال حاضر با انتخاب شدن فتحی اولین گام برداشته شده است. باید در گام بعد هیات مدیره این باشگاه تعیین شود و در مرحله بعد طبق ضوابط مدیرعامل باشگاه انتخاب شود. نه اینکه هر کسی را که دلشان خواست به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند و بعد هم به راحتی آن را کنار بگذارند. باید تمام چارچوب‌ها و اختیارات مدیر عامل و اینکه چند سال او باشگاه می‌ماند معلوم شود تا او بتواند با توجه به این مسائل سیاست‌های خودش را پیاده کند. در حال حاضر نظر دادن درباره آقای فتحی زود است. باید جزئیات سیستم مدیریت کاملاً مشخص شود تا بعد بتوانیم درباره عملکرد مدیریت باشگاه قضاوت کنیم.

او درباره جدایی برخی از بازیکنان اصلی استقلال از این تیم گفت: باید در باشگاه بخشی وجود داشته باشد که بتواند این بازیکنان را با هر ترفندی که شده نگه دارند و آنها مثل یک خانواده جمع کند. در حال حاضر باشگاه سیاست نتیجه گرایی دارد و فقط به دنبال این است که بتواند قهرمانی لیگ را کسب کند. اگر باشگاه مشکل مالی دارد، این را به مردم بگوید و با پرورش بازیکنان جوان به تقویت تیم خود بپردازد و الکی قول قهرمانی ندهد.