مسابقات آسیایی جاکارتا زنگ تفریح نیست

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید  بیان کرد: در هفته های  آخر ترکیب  تیم ملی امید تکمیل شد به جز دو لژیونر، امید نورافکن ورضا شکاری که به دلیل اجازه ندادن تیم باشگاهیشان نتوانستند به تیم ملی ملحق شوند.

اعزام تیم ملیه به چین برای اردو تدارکاتی

تیم ملی با همان ترکیبی که مقابل عراق بازی کرد به مسابقات آسیایی اعزام می شوند . یک بازی تدارکاتی در شانگهای چین خواهیم داشت و از چین عازم جاکارتا خواهیم شد . اردو تدارکاتی  خوبی را در  عراق پشت سر گذاشتیم . تیم ملی فوتبال نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتری دارد. هرچه ملی پوشان  بازی های تدارکاتی بیشتری انجام دهند آمادگیشان  بیشتر خواهد شد و مسابقات رسمی را راحت تر بازی می کنند .

صعود به المپیک ،هدف اصلی تیم ملی

هدف اصلی تیم ملی صعود به  المپیک است و جاکارتا زنگ تفریح نیست .ما برای کسب نتیجه ای مطلوب در بازی های آسیایی شرکت خواهیم کرد و قول می دهم بازیکنان با تمام توانشان را در بازی های آسیایی بازی خواهند کرد. امیدوارم بازیکنان موفق و سربلند ازاین میدان بیرون بیایند.

امیدوار به درخشش تیم ملی در بازی های آسیایی

بازی خوبی که بازیکنان در مقابل عراق انجام دادند ما را امیدوار کردند و امید داریم که این روند خوب باقی بماند . هر بازی شرایط خاص خودش را دارد .در این مسابقات  می توانیم شاهد باشیم که بازیکنان از تمام پتانسیل خود استفاده خواهند کرد .

تلاش برای حضور نورفکن و شکاری در مقدماتی المپیک

تاج رئیس فدراسیون و کمیته فنی تمام قد از تیم ملی حمایت کردند. قرارداد کرانچار سرمربی تیم ملی تا پایان المپیک 2020 است. امیدواریم پس از این زمان طولانی به المپیک صعود کنیم.در بازی های آسیایی، باشگاه های آسیا و اروپایی به تیم ملی بازیکن نمی دهند. مدیر برنامه های بازیکنان به هنگام عقد قرارداد باید اجازه ی حضور آن ها را برای شرکت در مقدماتی المپیک بگیرند .امید نور افکن کاپتان تیم ملی است و به او اجازه شرکت داده نشد است. برای این بازیکن در مسابقات آسیایی جایگزین  خواهیم گذاشت . تمام تلاشمان را برای حضور نورافکن و شکاری برای بازی در مقدماتی المپیک خواهیم کرد .