لکو: کاوه رضایی را مصدوم نخریدیم

 عدم اطلاع رسانی دقیق از شرایط آسیب دیدگی کاوه رضایی از سوی سران باشگاه بروژ باعث شد تا با طولانی شدن روند بهبودی خرید 5 میلیون یورویی در تابستان شایعات پیرامون مصدوم بودن این بازیکن قبل از ورود به بروژ نقل محافل خبری شود.


در پی اوج گیری این شایعات ایوان لکو سرمربی کروات بروژ بلافاصله واکنش نشان داد و گفت:« این جوسازی ها اصلا صحت ندارد چون کاوه رضایی به عنوان بازیکنی کاملا سالم از شارلروا به ما اضافه شد و مصدومیت زانوی این بازیکن هم روی یک اتفاق تلخ در بازی با لوکرن رقم خورد و او را از تیم دور کرد».


این مربی که شاگردانش همچنان در صدر جدول بلژیک برخلاف لیگ قهرمانان اروپا یکه تازی می کنند، ادامه داد:« بحران مصدومیت همچنان گریبان تیم را رها نمی کند که یکی از این بحران ها برمی گردد به شرایط کاوه. این بازیکن برای ما مهره ای کلیدی محسوب می شود و امیدواریم که در کوتاه ترین زمان ممکن به تیم اضافه شود. البته یکی دو نفر دیگر هم هستند که باید به فرم 100 درصد برسند تا من بتوانم از آنها بهره ببرم از جمله دیون کالس و سفیان آمرابات که هنوز آماده نشده اند».


این در حالیست که سایت hln.be در خبری کوتاه پیرامون ستاره ایرانی بروژ از زمان بازگشت کاوه رضایی به تمرینات گروهی پرده برداشت و نوشت:« بعد از این که باشگاه بروژ با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای حضور کاوه در اردوی تیم ملی مخالفت کرد پزشکان بروژ مدعی شدند این مهاجم می تواند بعد از تعطیلات ژوپیرلیگ در اکتبر به تمرینات بازگردد و استارت خود برای رسیدن به ترکیب اصلی را بزند».