کاش نیروی انتظامی سعه‌صدر بیشتری نشان می‌داد

ایزد سیف‌الله پور در مورد جنجال در پایان بازی با فجر سپاسی که با شکست یک بر صفر بادران همراه شد، گفت: در جریان مسابقه هیچ مشکلی وجود نداشت، نیروی انتظامی نیز حضور پررنگ و قدرتمندی در ورزشگاه داشت اما در پایان مسابقه وقتی تیم بادران شکست خورد عده‌ای از تماشاگران تیم ما به بازیکنان بادران معترض شدند. اعتراض حق تماشاگر است.

وی ادامه داد: بعد از به صدا در آمدن سوت بازی ما به فجر سپاسی خسته نباشید هم گفتیم اما اعتراض تماشاگران به بازیکنان ما باعث این اتفاقات شد و در نهایت نیروی انتظامی گاز اشک‌آور شلیک کرد، کاش مأموران محترم و زحمت‌کش نیروی انتظامی سعه‌صدر بیشتری از خود نشان می‌دادند. 

وی در مورد علت این درگیری گفت: مسابقه مشکلی نداشت اما داور امروز ما علی‌محمدی داور چهارم بازی جنجالی فصل گذشته ما با نساجی بود، همان داور چهارمی که در مورد یک گل جنجالی در گوش داور مطلبی گفت و نتیجه بازی تغییر کرد. این آقا در جام حذفی مقابل چوکا هم ۲ پنالتی برای ما نگرفته بود. در بازی امروز هم یک پنالتی ما را نگرفت در حالیکه در همین فصل و در بازی با استقلال جنوب تهران آقای سید علی همین صحنه را برای تیم حریف اعلام پنالتی کرده بود.