بازیکنان سرعتی دوای درد استقلال هستند

علیرضا اکبرپور اظهار داشت: بعد از نتایج نه چندان جالبی که استقلال در هفته‌های اخیر گرفته بود، به شدت به یک پیروزی نیاز داشت و خدا را شکر که این اتفاق در اهواز افتاد تا وضعیت تیم سر و سامان پیدا کند.

وی افزود: بعد از گلی که آبی پوشان در اهواز زدند، انتظار داشتم برای گل های بعدی فشار تیم افزایش پیدا کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه به نظر من عطش بازیکنان تمام شد و دیگر اشتیاقی به زدن گل‌های بعدی دیده نشد.

مهاجم پیشین آبی پوشان اضافه کرد: پیروزی در این بازی خیلی مهم بود اما از استقلال انتظار نمی‌رود که پیروزی هایش یک - صفر، یک - صفر باشد. بالاخره هوادار انتظار بیشتری از تیمش دارد و یکی از این انتظارات، بازی های تهاجمی و با طراوت است.

اکبرپور ادامه داد: خط میانی استقلال به شدت با کمبود یک بازیکن خلاق که توان ارسال پاس های خلاقانه پشت مدافعان را داشته باشد، مواجه است. بازیکنی در قواره‌های جباروف، یا جباری در گذشته‌ها. به نظرم رضا آذری می‌تواند این بازیکن باشد و باید شفر بیشتر از این به آذری جوان اعتماد کند. آذری خیلی زود می‌تواند یک بازیکن ثابت و تاثیرگذار در استقلال شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات زمستانی این تیم بیان داشت: قطعا استقلال نیاز به تقویت دارد. اما به نظرم بعضی‌ها در حال شیطنت هستند تا با استفاده از فضای نقل و انتقالاتی، تیم را بهم بریزند. بهترین فردی که می‌تواند در خصوص لیست ورود و خروج صحبت کند خود شفر است.

اکبرپور تاکید کرد: من از هیچ بازیکنی نام نمی‌آوردم اما به نظرم این تیم در کنار یک هافبک طراح، به بازیکن یا بازیکنان سرعتی در خط حمله‌اش نیاز دارد. شاید با اضافه شدن محسن کریمی در نیم فصل دوم این شرایط قدری بهتر شود.

مهاجم پیشین این تیم در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: درست است که استقلال در گروه خیلی سختی قرار گرفته است، اما برای تیمی مثل استقلال نباید گروه سخت و آسان فرق داشته باشد. این تیم بارها در تاریخش ثابت کرده توان صعود از گروه های سخت آسیایی را دارد و این تجربه را باید در این فصل هم تکرار کند.