گل‌های بدی می‌خوریم

محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: خوشحالیم که در شهر شهیدپرور اهواز حاضر شدیم. هنوز به شرایط تاکتیکی مدنظرمان نرسیدیم. خوشحالیم که بازیکنان به صحبت‌های ما گوش دادند. در خط جلو سه بازیکن زیر 23 سال داشتیم و این مسئله نوید روزهای خوب را می‌دهد.

وی افزود: می‌دانستیم کار سختی داریم. فولاد خط حمله قوی دارد و از کوچکترین فرصت موقعیت می‌سازد. باید این دوره را پشت سر بگذاریم. ما گل‌های بدی می‌خوریم و باید با کار بیشتر کاری کنیم که گل بد نخوریم. نشان دادیم که یک تیم رو به جلو هستیم و روزهای خوبی در انتظارمان است.

مربی ذوب آهن در ادامه، عنوان کرد: هر دو تیم موقعیت گل داشتند. نتیجه عادلانه در کل عادلانه بود اما فکر می‌کنم موقعیت‌های ما در نیمه دوم نسبت به حریفمان بیشتر بود.

خرمگاه در مورد اینکه چرا این تیم بد گل می‌خورد، گفت: سوال خوبی پرسیدید این بد گل خوردن به مشکلات روانی باز می‌گردد. بازیکنان قابلی داریم و کیفیتشان بالا است. مطمئن هستیم که‌ تیم ما باز می‌گردد. قطعا تلاش‌مان را می‌کنیم تا هر چه زودتر به شرایط خوب برسیم. بعد از بازی هواداران فولاد از این نتیجه خوشحال بودند و این مسئله که آنها تیم خود را تشویق کردند اتفاق خوبی بود.

مربی ذوب آهن در مرود وضعیت رحیم زهیوی عنوان کرد:‌ با دکتر صحبت کردیم زهیوی شرایط خوبی ندارد و امیدواریم او زودتر به شرایط بازی برسد.

وی در مورد اینکه امروز چه سیستمی داشتند، گفت: با چهار مدافع بازی می‌کردیم و سه مهاجم داشتیم. با سیستم 433 به دنبال کسب پیروزی بودیم. وقتی صاحب توپ می‌شدیم به دنبال این بودیم که برتری عددی داشته باشیم.

خرمگاه در مورد دلیل غیبت منصوریان در نشست خبری و اینکه او دیروز هم غایب بود، اظهار داشت: منصوریان دیروز به خاطر تمرین نیامد و عین واقعیت را به شما گفتم. اما در مورد امروز باید بگویم که ما همه بایدیکدیگر کمک کنیم. باید مهربان باشیم و محبت داشته باشیم تا قشنگ‌تر زندگی کنیم. مسئله خاصی وجود ندارد.