جایگاه سرخابی‌های پایتخت به خطر افتاد

در چارچوب آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز «شنبه» تیم‌های پارس‌جنوبی‌جم و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ به مصاف هم می‌روند.

پارس‌جنوبی‌جم - تراکتورسازی تبریز

پارس‌جنوبی‌جم: شاگردان مهدی تارتار در دومین دوره حضورشان در لیگ برتر توانسته اند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و با کسب ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

تیم پارس‌جنوبی‌جم از ۱۳ دیدار قبلی در هجدهمین دوره لیگ برت توانسته است ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ باخت در کارنامه خود ثبت کند.

جمی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما بازیکنان این تیم با نادیده گرفتن معضلات سعی دارند فوتبال روان و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند. شاگردان مهدی تارتار در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند به رتبه پنجم جدول صعود کنند و جایگاه استقلال تهران را از آن خود کنند.

تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم برای این دیدار هیچ بازیکن مصدوم و محرومی ندارد و شاگردان تارتار با تمام قوا به مصاف تبریزی‌ها می‌روند.

تراکتورسازی تبریز: شاگردان محمد تقوی در این مسابقه شرایط بهتری نسبت به حریف جنوبی خود دارد. تراکتورسازان با توجه به جذب بازیکنان با کیفیت در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران توانسته نتایج خوبی را تا پایان هفته سیزدهم کسب کند و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ خلیج فارس معرفی کند. با این حال تراکتورسازی در این فصل حاشیه‌های زیادی داشته است. آن‌ها فصل را با جان توشاک آغاز کردند، اما او در میانه راه از تیم جدا شد و محمد تقوی مربی این تیم مسئولیت هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. تبریزی‌ها بازیکنان با کیفیتی به مانند شجاعی، دژاگه، حاج صفی را در ترکیب خود دارند.

تراکتورسازی از سیزده دیدار قبلی خود در لیگ برتر ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۲ شکست در کارنامه ثبت کرده است و با ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. شاگردان تقوی در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند با صعود یک پله‌ای رده سوم جدول را از آن خود کنند.

کاظم محمودی مربی تراکتورسازی تبریز در این دیدار محروم است و نمی‌توانند روی نیمکت بنشیند. یکی از حواشی تراکتورسازی در روز‌های گذشته غیب آنتونی استوکس در تمرینات این تیم بود، تا جایی که سرمربی سرخپوشان تبریزی این بازیکن خارجی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داد.

تیم داوری: کوپال ناظمی – محمدرضا منصوری – محمد راهی – روح الله شریفی - ناظر: عبود سنگاشکن

دیدار تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی‌جم و تراکتورسازی روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.