ربیع‌خواه: پرسپولیس برای خودش بازی می‌کند نه برای سایر مدعیان

پرسپولیس بار دیگر توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و در دو مصاف مقابل تراکتورسازی و ماشین‌سازی کلین‌شیت کند. مقابل ماشین‌سازان، محسن ربیع‌خواه بار دیگر به عنوان دفاع چپ به میدان رفت و یکی از عوامل بسته ماندن دروازه بود. او در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «در پرسپولیس کسی حق ندارد دست از تلاش بکشد زیرا ما وظیفه خوشحال کردن هواداران را داریم و از این رو باید همیشه در آمادگی کامل بدنی و ذهنی باشیم.» 
این بازیکن در مورد عبورش از مصدومیت شدیدی که داشت، افزود: «من در فروردین دچار پارگی رباط صلیبی شدم، اما پس از عمل جراحی خوبی که داشتم و کمک کادر پزشکی و فنی تیم، توانستم دوباره به تمرینات برگردم و خدا خواست تا برای تیمم بازی کنم. این‌ها راحت به دست نیامد، چون من در تمام این مدت، تمرینات اختصاصی، رژیم و برنامه‌های درمانی را ادامه می‌دادم.» 
ربیع خواه اضافه کرد: «در این مدتی که برگشتم، در پست‌های هافبک دفاعی، مدافع میانی و دفاع چپ به میدان رفتم و امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند. البته تیم ما با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین علت، بازیکنان باید فشار مضاعفی را تحمل کنند، اما همه ما تلاش می‌کنیم با غیرت بجنگیم و مسئولیت‌های‌مان را بپذیریم. این بهترین بخش از کارمان به شمار می‌رود.» 
هافبک پرسپولیسی‌ها در مورد شرایط لیگ نیز افزود: «در این فصل رقبای سرسختی داریم. پدیده که کسی فکرش را نمی‌کرد، به عنوان یک مدعی به کارش ادامه می‌دهد، سپاهان هم صدرنشین شده و می‌خواهد قهرمانی را از آن خودش کند. تراکتورسازی و استقلال هم مثل همیشه خود را مدعی می‌کنند. در این شرایط، اما ما باید فقط سرگرم کار خودمان باشیم و به نتایج سایر تیم‌های از جمله سپاهان، پدیده و تراکتوسازی کاری نداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید راه خودش را برود.» 
بازیکن محبوب برانکو در خصوص بازی با ذوب‌آهن افزود: «ما با تمام توان‌مان به مصاف حریف می‌رویم و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. البته بازیکنان پرسپولیس خیلی خسته هستند، اما چاره‌ای نداریم و باید باقی بازی‌ها را به عشق هواداران با تمام انرژی دنبال کنیم. برای کسب ۳ امتیاز همه کار خواهیم کرد.» 
ربیع‌خواه در نهایت گفت: «هواداران همیشه مهم‌ترین رکن پرسپولیس هستند. آن‌ها ما را تنها نمی‌گذارند. باید مقابل ذوب‌آهن به میدان برویم و من شک نداریم که آن‌ها هوای تیم‌مان را خواهند داشت. ذوب‌آهن هم تیم قدرتمندی است که با حضور علیرضا منصوریان، قدرتش چند برابر بیشتر شده ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بعد از دو فصل قهرمانی، در این فصل هم می‌خواهیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»