قلی‌زاده با ایران به جام ملت های می رود

رویارویی شارلروا با آندرلخت در ژوپیرلیگ برای علی قلی زاده پایان خوشی نداشت چون آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا باعث شد تا این بازیکن نه تنها بازی های چند هفته گذشته را از دست بدهد بلکه حضورش در فهرست نهایی ایران برای جام ملت های آسیا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


در شرایطی که کارلوس کی روش با وجود شرایط نامساعد علی قلی زاده را در فهرست 21 نفره اردوی آماده سازی دوحه قطر قرار داد تا این بازیکن با پای مصدوم به جمع ملی پوشان بازگردد و روند درمانی خود را طی کند سایت sportsactu مدعی شد قلی زاده با تیم ملی ایران به جام ملت های آسیا خواهد رفت.
این سایت بلژیکی با اشاره به این که پزشکان تیم ملی ایران از روند درمانی قلی زاده رضایت دارند، نوشت:« ستاره شارلروا تا24 دسامبر تمرینات اختصاصی خود را در کلینیک مجهز کمپ آسپایر دوحه ادامه می دهد و بعد از این تاریخ به بلژیک برمی گردد تا تست های نهایی را زیر نظر پزشک باشگاه شارلروا انجام بدهد. با این وجود فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه شارلروا اعلام کرده است که علی قلی زاده را از تاریخ 5 ژانویه برای حضور در جام ملت های آسیا نیاز دارد به همین خاطر گورخرها قید حضور ستاره ایرانی خود را خواهند زد».