پول‌های میلیاردی استقلال چگونه غیب شد؟

باشگاه استقلال این روز‌ها از شرایط مالی نامناسبی برخودار است و این در حالی است که این مجموعه روی پول‌های حامی مالی حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

فصل نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال بسیار حائز اهمیت است و این تیم باید تمامی امتیازات از دست رفته را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر جبران کند.

تاکنون فقط فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال اضافه شده است و هنوز بازیکن خاصی از لیست خرید شفر جذب نشده و دلیل اصلی این اتفاق بی پولی باشگاه و بدهی‌های کلان به بازیکنان تیم است.

گفته می‌شود حامی مالی باشگاه استقلال تا سال ۱۴۰۱ یعنی حدود ۳ سال آینده تمامی پرداختی‌ها را به حساب این باشگاه واریز کرده و به نوعی این پول‌ها پیشخور شده است و مدیران قبلی بخشی از این پول را و مدیران فعلی هم درصدی در دریافت این پول سهیم بودند و این تنها منبع درآمد استقلال برای فصل جاری و آینده لیگ برتر فوتبال است.

دیگر حامی مالی استقلال هم مدعی است که ۴۰ درصد مبلغ را مدیران قبلی استقلال دریافت کردند و باقیمانده در اختیار مدیران فعلی بوده است.

بررسی و به نوعی حسابرسی از مدیران سابق استقلال و پرسپولیس کماکان حلقه مفقوده فوتبال باشگاهی آن هم از ۲ تیم دولتی فوتبال است که متاسفانه کسی پاسخگوی هزینه‌های بی حساب کتاب و خالی ماندن دست مدیر آینده نیست.

به نظر می‌رسد درآمد چندین میلیاردی استقلال به نوعی غیب شده است و بهتر است که افتخاری مدیرعامل سابق استقلال در این مورد هرچه سریعتر شفاف سازی کند.