شورش بازیکنان استقلال علیه مدیریت!

 اکنون اردوی استقلال در حالی در ترکیه در حال برگزاری است که پیش از این مدیران باشگاه وعده داده بودند به قطر سفر کنند و هوای بارانی آنتالیا مشکلاتی را بر سر برگزاری تمرین های این تیم ایجاد کرده است.
به جز این مدیران باشگاه استقلال ماه ها است که پولی به بازیکنان پرداخت نکرده اند و همه این ها باعث شورش و اعتراض دسته جمعی آنها شده است.

در  پست مشترک بازیکنان استقلال آمده است:
« با سلام خدمت هواداران خوب تیم بزرگ استقلال
ما بازیکنان در مقابل نام بزرگ استقلال چیزی نیستیم ، اگر حرفی هم زده میشه فقط برای موفقیت بیشتر تیمه تا کی باید بشنویم که درباره اتفاقات خوب صحبت کنیم؟ ولی  فقط و فقط حرف. چیزی که مدیران خوب یاد گرفتن ، قرار دادن ما بازیکنان مقابل شما  عزیزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتیم برای آمادگی هر چه بیشتر. بدون هیچ گونه دریافتی حاضر به شرکت در تمرین شدیم ولی حتی به حداقل وعده ای که به ما بعد از ٤ ماه پول نگرفتن دادند عمل نکردند . اردوی قطر رو به دلایل نامعلوم لغو کردن و به هوای سرد و بارونی آنتالیا آوردن و همه چیز رو خوب جلوه دادن
ما دستمون به جایی نمیرسه .
با این پست خواستیم صدای خودمون رو به گوش شما هوادارا که سرمایه اصلی این باشگاه هستین برسونیم که همه شنیده‌ها در حد حرفه .اگر قراره کسی کاری برای باشگاه بزرگ استقلال بکنه باید خالصانه و مخلصانه باشه ، نه برای شهرت !!!!!

خدمت آقای وزیر باید عرض کنیم ، وقتی مدیر عامل ایرانسل برای پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت.»
به جز آب و هوای بارانی و طوفانی آنتالیا که باعث شده است بازیکنان این تیم نتوانند تمرینات خود را در شرایط مطلوب برگزار کنند مشکل اصلی آنان مشکلات مالی است زیرا قرار بود آنها 15 درصد از مطالبات خود را دریافت کنند تا مطالباتشان به 40 درصد برسد اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است و ظاهرا بسته شدن حساب باشگاه بازیکنان را با دردسری جدی روبرو کرده است.