تارتار: موقعیت‌های خوبی مقابل فولاد داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: موقعیت‌های خوبی مقابل فولاد داشتیم و می‌توانستیم پیروز بازی با فولاد باشیم ولی در ضربات آخر موفق نبودیم.

مهدی تارتار عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برای بازی اول دور برگشت بازی خوبی را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه باران روی کیفیت زمین تاثیر گذاشته بود و زمین کیفیت خوبی نداشت نتوانستیم به خوبی کار روی زمین انجام دهیم. امروز بهتر از فولاد بودیم و در نیمه اول بازی برابر بود و در نیمه دوم بازی یک طرفه بود و اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امروز هواداران و تماشاگران استقبال خوبی داشتند و بازیکنان ما نیز امروز بازی خوبی را ارائه کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: فرزاد حاتمی دیر به ما اضافه شد و اولویت ما امروز با بازیکنان سابق خودمان بود و نیاز است که فرزاد با تیم ما هماهنگ‌تر شود. دست ما باز است و در حالی که دو بازیکن را نداشتیم، بازیکنان جدید جای آنها را پر کردند و ما را به آینده امیدوارتر کردند.

تارتار خاطرنشان کرد: نیمه اول تیم حریف را ارزیابی کردیم و بین دو نیمه بازیکنان را راهنمایی کردیم و نیمه دوم بازیکنان دستورات را خوب اجرا کردند و به موقعیت‌های خوبی دست یافتیم. دو صحنه هم مشکوک به پنالتی بود و بازیکنان ما قسم خورد که پنالتی بوده است که اگر پنالتی بوده باشد، در حق ما اجحاف شده است.

وی با بیان اینکه سیف‌الهی و ستاری مصدوم هستند و از هفته بعد به تیم اضافه می‌شوند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نیم فصل دوم کیفیت زمین‌ها پائین می‌آید و با استفاده از بازیکنان بلندقد سعی می‌کنیم روی هوا حمله کنیم و موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بر اساس همین مسائل در نیم فصل یارگیری کردیم و سعی می‌کنیم در مسابقات مختلف با استفاده از توان بازیکنانمان حمله کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد حملات مکرر از سمت راست اظهار داشت: با توجه به آنالیزی که انجام داده بودیم، می‌خواستیم از سمت راست حمله کنیم و با توجه به سرعت بازیکنانانمان در سمت راست بیشتر حمله کردیم و خیلی موفق بودیم ولی در ضربات آخر موفق نبودیم.

تارتار در پاسخ به سوالی در مورد نتایج تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان کرد: دوست ندارم در مورد تیم ملی حرف بزنم. خیلی حرف‌ها هست و نمی‌توان بیان کرد و به تصمیمات فدراسیون احترام می‌گذاریم.

وی افزود: در کشورمان بازیکنان خوبی داریم و امکانات بسیار بالایی داریم و باید نتیجه بگیریم. برنامه‌ریزی مهمترین فاکتوری است که فدراسیون باید انجام دهد.