و بالاخره اولین بازی خانگی قطبی با فولاد رسید

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از فردا آغاز می شود. در مهم ترین بازی فردا تیم صدرنشین پرسپولیس در شهر اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رود.
بازی فردای پرسپولیس و فولاد علاوه بر حساسیت های همیشگی، به دلیل تقابل افشین قطبی با سرخپوشان پایتخت یک دیدار کاملا ویژه به حساب می آید. قطبی تا قبل از امسال در لیگ ایران تنها روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود اما حالا در تجربه جدید خود در سرزمین مادری، سرمربیگری فولاد خوزستان را پذیرفته و در سومین بازی خود با این تیم باید رودرروی پرسپولیسی ها قرار بگیرد.
دیدار با پرسپولیس، یک ویژگی دیگر هم برای قطبی دارد. سرمربی جدید تیم فولاد از زمان حضور مجددش در ایران، دو بار روی نیمکت اهوازی ها نشسته که هر دو بازی های خارج خانه بوده است. فولاد با قطبی یک برد ارزشمند در تبریز برابر تراکتور به دست آورده و در شهر جم مقابل پارس جنوبی به تساوی رسیده است. افشین قطبی فردا اولین بازی خانگی خود را با تیم فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز تجربه خواهد کرد.
به احتمال فراوان فردا شاهد این خواهیم بود که ورزشگاه غدیر برای اولین بار در لیگ هجدهم یک روز شلوغ و پر رونق را در دیدار حساس فولاد و پرسپولیس تجربه کند و روند روزهای کم تماشاگر آن خاتمه پیدا کند.