تارتار:  دستمزد دو بازیکن استقلال معادل کل بودجه ماست

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ استقلال با توجه به باخت هفته قبل تهاجمی کار کرد و روی اشتباه ما به گل رسید.

 مهدی تارتار بعد از شکست مقابل استقلال گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ استقلال با توجه به باخت هفته قبل تهاجمی کار کرد و روی اشتباه ما به گل رسید. گل دوم هم روی کار ایستگاهی و اشتباه ما به ثمر رسید. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم نیمه دوم بهتر بازی کردیم تلاش کردیم، اما روی ضد حملات استقلالی‌ها خوب کار کردند، اما رحمان احمدی خوب کار کرد. شرمنده هوادران شدیم که نتوانستیم آنها را شاد به خانه بفرستیم.

* احمدی درخشید و ما را در بازی نگه داشت

تارتار افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت و با گلی که خوردیم طرح و برنامه مان بهم ریخت و گل دوم هم خوردیم مقابل استقلالی بازی می‌کردیم که محکوم به برد بود. نیمه دوم بهتر بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم و روی ضد حمله موقعیت گل به حریف دادیم که احمدی درخشید و ما را در بازی نگه داشت. از هواداران تشکر می‌کنم که این همه راه امدند و نتوانستیم خوشحالشان کنیم وان شالله بازی های بعد بهتر عمل کنیم.

* مسئولان به فکر مشکلات هستند

سرمربی پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی باشگاه تصریح کرد: هفته گذشته اعلام کردم به احترام هواداران تا پایان فصل در مورد مشکلات مالی حرف نمی زنم و می‌دانم مسئولان به فکر حل مشکلات هستند.

* دستمزد دو بازیکن استقلال معادل کل بودجه ماست

تارتار در مورد اینکه مدافع جناح چپ شما کند بود گفت: نظر شما قابل احترام است اما خط دفاع ما در چند بازی گذشته در جمع خط دفاع های خوب لیگ بودیم. هزینه استقلال با ما قابل قیاس نیست و دستمزد دو بازیکن استقلال معادل کل بودجه ماست. هزینه تیم ما زیاد نیست استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس برای قهرمانی هزینه می‌کنند اما تیم‌هایی مثل ما اینگونه نیستند.

* به عشق هواداران چیزی نمی گوییم تا فصل تمام شود

وی در مورد آینده خودش در این تیم گفت: تمام تمرکزمان روی تیم است و به عشق هواداران چیزی نمی‌گوییم تا فصل تمام شود.