اقدام عجیب پرسپولیسی ها در آستانه بازی حساس با تراکتور

 هفته گذشته و در جریان دیدار پرسپولیس - سپاهان در ورزشگاه آزادی حواشی زیادی رخ داد که بخش اعظمی از آن مربوط به سکوها و درگیری تماشاگران دو تیم بود که کار به مصدومیت چند نفر از تماشاگران و عوامل اجرایی بازی کشید.

این اتفاقات به قدری سرو  صدا کرد که هنوز با گذشته 3 روز در مورد آن صحبت می‌شود و واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس که باید خودش را آماده دیدار حساس هفته آینده با تراکتورسازی در تبریز کند در آستانه این دیدار موضع عجیبی گرفته است و عملاً اعلام کرده هیچ سهمی از سکوهای ورزشگاه یادگار نمی‌خواهد.

رئیس کانون هواداران این باشگاه بیانیه‌ای در سایت رسمی منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است:

"پیش قدم شدیم و اعلام می‌کنیم تا بهبود شرایط کنونی، کانون هواداران پرسپولیس از اعزام هوادار و لیدر به تبریز خودداری ‌کند و از هواداران فهیم تبریزی پرسپولیس هم درخواست می‌کند؛ جهت مدیریت صحیح، بازی پیش رو در مقابل تراکتورسازی را از پای گیرنده‌های خود به تماشا بنشینند."

اعلام اینکه باشگاه قرار نیست هواداری با خود به تبریز ببرد و تشویق هواداران این تیم به نیامدن به ورزشگاه و دیدن بازی از خانه به نوعی پاک کردن صورت مساله است و از ناتوانی باشگاه از کنترل جو موجود خبر می‌دهد.

این در حالیست که نتیجه بازی با تراکتورسازی اهمیت زیادی برای پرسپولیس دارد چرا که سرخپوشان با برتری در این بازی می‌توانند قهرمانی خود را تقریباً قطعی کرده و هفته بعد در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرند و اگر نتیجه را واگذار کنند ممکن است سپاهان به 2 امتیازی این تیم برسد و اوضاع برای سرخپوشان خطرناک خواهد شد.

در این شرایط پرسپولیس طبیعتاً باید به دنبال رایزنی برای افزایش سهم خودش از سکوهای ورزشگاه باشد ولی به جای آن به صورت غیر مستقیم از سهم قانونی خودش هم چشم پوشی کرده است.