عالیشاه: با پیراهن قرمز هواداران یک گل از ماشین‌سازی جلو می‌افتیم!

امروز پرسپولیس در شرایطی در استادیوم آزادی تهران به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که با برتری در این دیدار و لغزش احتمالی سپاهان اصفهان در مشهد می‌تواند در خانه جشن قهرمانی برپا کند. امید عالیشاه یکی از باتجربه‌های پرسپولیس اعتقاد دارد تماشاگران این تیم می‌توانند نقش کلیدی در این دیدار بازی کنند. شماره ۲ یک پیشنهاد هم برای تماشاگران پرسپولیسی دارد و... بهتر است خودتان تازه‌ترین پیشنهاد امید عالیشاه را بخوانید.

* قبول داری پرسپولیس مثل همیشه نیست؟

خستگی و فشردگی مسابقات بچه‌ها را اذیت کرده است. البته ما در آسیا با ناداوری مواجه شدیم. شاید اگر داوران دقت بیشتری می‌کردند و گل‌های آفساید نمی‌خوردیم الان شرایط خیلی فرق می‌کرد و ما هم جزو صعودکننده‌ها بودیم ولی... به هر حال زندگی ادامه دارد. ما باید در لیگ برتر حداکثر انرژی خودمان را بگذاریم.

* البته جام‌حذفی هم باقی‌مانده است.

بله، ما در دو جام باقی‌مانده تمام تلاش خود را به خرج می‌دهیم که جبران کرده و قهرمان شویم. البته الان فکر و ذکرمان فقط روی بازی با ماشین‌سازی است.

* اگر بتوانید ماشین‌سازی را ببرید شاید قهرمان شوید.

اصلاً و ابدا راحت نیست. ما بازی بسیار دشواری داریم و از همه هواداران پرسپولیس تقاضا می‌کنیم در این دیدار از ما حمایت کنند. ما برای رسیدن به پیروزی نیاز به حمایت این عزیزان داریم.

* بعید می‌دانم استادیوم آزادی روز اول هفته پر شود.

امیدوارم این اتفاق بیفتد. ازطرف دیگر از همه تماشاگران پرسپولیس درخواست می‌کنم لطف کنند و با پیراهن قرمز به ورزشگاه آزادی بیایند.

* این یک پیشنهاد است یا درخواست؟

درخواستی که می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند. با تماشاگرانی با پیراهن قرمز ما یک گل از ماشین‌سازی و همه حریفان جلو می‌افتیم. این بازی خیلی روحی و روانی است. متأسفانه ما از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و شرمنده طرفداران پرسپولیس شدیم و حالا نیازمند حمایت آنان هستیم. این حمایت می‌تواند برای ما جام قهرمانی لیگ برتر و در ادامه حذفی را به دنبال داشته باشد.

* فکر می‌کنی نتیجه بازی با ماشین‌سازی چه شود؟

ما باید با تمرکز کامل و به دور از احساسات بازی کنیم. ماشین‌سازی تیم خطرناکی است که خیلی سخت گل می‌خورد نباید عجول و عصبی بازی کنیم. به شخصه فکر می‌کنم ان‌شا‌ءا... با حمایت تماشاگران پرسپولیس و حضور دسته‌جمعی آن‌ها در استادیوم آزادی با اختلاف دو گل برنده شویم.

* و فکر می‌کنی آن طرف در مشهد تیم پدیده مشهد بتواند یقه سپاهان اصفهان را بگیرد؟

ما کار خودمان را می‌کنیم، اما خیلی امیدوارم تیم خوب آقایحیی بتواند سپاهان را شکست دهد یا حداقل از این تیم مساوی بگیرد.