رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره بازی امروز این تیم در برابر ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های معوفه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و روی نقاط قوت و ضعف ملی حفاری اهواز بسیار کار کردیم و امیدوارم که بازیکنانم در شرایط خوبی قرار داشته باشند تا بتوانیم با انجام یک بازی خوب و تماشاگر پسند ۳ امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم.

اخبار ورزشیاو درباره تیم فوتسال ملی حفاری اهواز هم گفت: ملی حفاری از تیم‌های ریشه دار در فوتسال ایران است و همچنین در لیگ برتر همیشه جزء ۵ تیم اول رقابت‌ها به شمار می‌رود؛ و با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که بازی امروز ما برابر این تیم یک دیدار بسیار سخت و دشواری خواهد بود.

داورزنی سرمربی ستارگان ورامین همچنین درباره محرومان و مصدومان این تیم در بازی امروز هم گفت: ما امروز محمد طاهری و صابر رهنما را به علت محرومیت و مسلم رستمی‌ها را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، اما سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم که با یک بازی خوب و دیدنی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازی ۲ تیم ستارگان ورامین و ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ، امروز از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار خواهد شد.