تنها سپاهانی حامی پرسپولیس

این روزها هواداران، مدیران و بازیکنان برخی تیم‌ها ادعا می‌کنند مسئولان فوتبال کشور با حمایت‌های همه‌جانبه از پرسپولیس کمک می‌کنند این تیم قهرمان لیگ برتر شود.

اخبار ورزشی - ادعایی که کم و بیش در سه فصل گذشته که سرخپوشان پایتخت قهرمان شدند هم مطرح می‌شد. بعد از برد پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر و زیاد شدن اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌های مدعی قهرمانی، همچنین با ۳- صفر شدن نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم این اعتراضات به اوج خود رسید و تقریباً از همه تیم‌های مدعی مثل سپاهان، استقلال، تراکتور و شهرخودرو یک یا چند نفر ادعای مهندسی شدن بازی‌های لیگ برتر به نفع پرسپولیس را مطرح کردند.

در این بین حمایت یک سپاهانی از پرسپولیس و قهرمانی‌های این تیم در نوع خود بسیار جالب بود. حسین چرخابی پیشکسوت و مربی اسبق سپاهان با انتقاد از زیر سؤال بردن صدرنشینی و قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس گفت: حرف‌ها و ادعاهایی که در خصوص قهرمانی‌های پرسپولیس زده می‌شود را قبول ندارم. این تیم اگر قهرمان شده و در حال حاضر صدرنشین لیگ است حتماً شایستگی داشته، آن‌هایی که نمی‌توانند جای پرسپولیس را بگیرند و قهرمان شوند این ادعاها را مطرح می‌کنند. به نظرم باید جلوی رواج دادن این مسائل را گرفت اگر یک بار مقابل این ادعاها می‌ایستادند و مربی، بازیکن و مدیری که این مسائل را مطرح می‌کنند را جریمه می‌کردند دیگر شاهد این حرف‌ها نبودیم.