واکنش یک استقلالی به جنجال اخیر بازیکنان

علی نظری‌جویباری در ارتباط با وضعیت پیش‌روی احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: سعادتمند تجربه مدیریت دولتی دارد، اما مدیریت استقلال خصولتی است و تفاوت دارد. امیدوارم او در استقلال موفق باشد، ولی لازمه آن حمایت وزارت ورزش از است تا بتواند مشکلات پرشمار باشگاه را حل کند.

وی در ادامه در خصوص شرایط آینده استقلال، تصریح کرد: هوادار و پیشکسوت و سایرین هم باید حمایت کنند، اما لازمه موفقیت سعادتمند، حمایت وزارت ورزش است؛ چون این وزارت متولی اصلی استقلال و پرسپولیس به شمار می‌رود. هر مدیری که به استقلال بیاید، تا زمانی که وزارت ورزش از او حمایت نکند، موفق نخواهد شد.

معاون پیشین باشگاه استقلال پیرامون معضلات این باشگاه، افزود: اولین کار سعادتمند باید راضی کردن بازیکنان باشد که از پرداخت نشدن مطالبات خود ناراضی هستند. او در همین جهت هم گام برداشته و اقداماتی را انجام داده است. البته این را هم بگویم که دخالت بازیکنان و کادرفنی در مدریت باشگاه درست نیست و من اظهارات فرشید اسماعیلی را نپسندیدم.

نظری‌جویباری در مورد اظهارات برخی بازیکنان و کادرفنی استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه، گفت: بازیکن، مربی و مدیر باید هر کدام در حیطه وظایف خودشان عمل و اظهارنظر کنند و نباید در کار یکدیگر دخالتی داشته باشند. استقلال ۸۰ سال قدمت دارد، اما ساختار این باشگاه ایراد دارد. بالاخره یک نفر باید اصلاح ساختار را شروع کند.

وی در پایان درباره مشکلات استقلال، خاطرنشان کرد: امیدوارم سعادتمند همان کسی باشد که اصلاح ساختار را آغاز می‌کند. استقلال همیشه مشکلات مالی داشته است، اما در مقطع زمانی فعلی این مشکلات دوچندان شده است. امیدوارم سعادتمند بتواند از این دوران سخت عبور کند.