من یکی از افراد کرونایی تیم هستم

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره خروج تیم اعضای تیم گل‌گهر از مجموعه الیاف اظهار داشت: بازیکنانی که تست آنها منفی بود از مجموعه الیاف رفتند و اکنون در آکادمی فوتبال حضور دارند.

اخبار ورزشی- فقط چند نفری که تست‌شان مثبت بود در مجموعه الیاف حضور دارند که از این نفرات هم سه، چهار نفر با تصمیم خودشان به خانه‌هایشان رفتند و آنجا تحت مراقبت قرار دارند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از افرادی که تستش مثبت بوده، اوست، تصریح کرد: بله! تست من مثبت بود ولی هیچ مشکلی ندارم. روز گذشته سی‌تی‌اسکن هم از ما گرفته شد و خدا را شکر هیچ مشکلی در ریه هیچکدام از افراد مبتلا وجود ندارد. به همین دلیل کلاً به این موضوع شک کردیم و امروز مجدداً تست کرونا توسط یکی از آزمایشگاه‌های معتبر گرفته شد.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه «آیا افرادی که تست‌شان مثبت بوده علائم بیماری را دارند یا خیر؟» گفت: به هیچ عنوان هیچ‌کدام از ما علائم بیماری را نداشتیم. حتی در غربالگری ابتدایی هم که انجام شد همه اعضای تیم در سلامت کامل بودند و شاید به همین دلیل ما مراقبت کمتری کردیم. اکنون کسانی که تست‌شان مثبت بوده در مجموعه الیاف و خانه‌هایی که توسط باشگاه تهیه شده، اسکان داده شدند و مشکلی هم ندارند تا پس از مدتی دوباره به تیم اضافه شوند.