پاشازاده: مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در پایان دیدار تیمش با تراکتور در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: بازی جذاب و خوبی بود، فقط حیف که امتیازات تقسیم شد. این نتیجه به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خورد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: داشته و دارایی من همین بود. کاری که در تمرین انجام داده بودیم را تلاش کردیم تا در زمین پیاده کنیم. اگر 30درصد توانایی خود در تمرینات اجرا می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد. فرصتی به تیم حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: تیم بزرگی مثل تراکتور با این همه ستاره واقعاً قابل احترام است. آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما ما تمام راه‌ها را بستیم و فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست من خارج است. غیر از مشکلات خارج از زمین که با بیان آنها قصد مظلوم‌نمایی ندارم، بازهم مشکلاتی داریم.

پاشازاده ادامه داد: خیلی بد است که من بخواهم صحبت‌هایی را مطرح کنم. برخی امکانات اولیه مثل یک چسب را در رختکن‌مان نداریم، اما با تمام توانایی خود مردانه ایستادیم. در دقایق پایانی دو بازیکن رده امید را روانه میدان کردم، چون بازیکن دیگری نداریم. نمی‌خواهم از حاشیه‌هایی که سایرین برای ما می‌سازند هم صحبت کنم. با جوانانی که داشتیم مردانه بازی کردیم. شاید مالکیت توپ به سود حریف بود، اما با همین جوانان توانستیم فرصت‌هایی خلق کنیم. متاسفم که امتیازها تقسیم شد. از حالا خود را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم. 

وی رد پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در این تیم می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: دست من نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند. من نمی توانم بگویم که بیایید با من قرارداد امضا کنید. همه کار من را دیده‌اند و سوابق من هم مشخص است. همه می‌گویند ای کاش نیم فصل به این تیم می‌آمدم، اما این صحبت‌ها اهمیت زیادی ندارد و دردی از ما دوا نمی‌شود. تا پیشنهادی به من نشود، نمی‌توانم از طرف خودم حرفی بزنم. من آماده کار هستم و عشقم هم در زمین فوتبال است تا یک سری جوان را آماده کرده و تحویل دهم. کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم. یک سری صحبت‌ها را مطرح نکنم بهتر است، چون امکان دارد حاشیه‌سازی شود.