داربی پرگلی در پیش داریم

محسن خلیلی درباره پیروی پرسپولیس برابر سایپا اظهار کرد: وقتی استرس بین بازیکنان پرسپولیس کم شده بود، آنها توانستند راحت تر بازی کنند و فشاری رو خود احساس نکنند.

اخبار ورزشی- البته سایپا هم با استرس بازی می‌کرد زیرا خطر سقوط را احساس می‌کردند. با این حال شخصیت قهرمانی پرسپولیس باعث شده بود چندین گام جلوتر از حریف باشد و بتواند عملکرد بهتری از خود ارائه بدهد.

وی افزود: آغاز بازی برای پرسپولیس واقعا خوب بود. هجوم تیم برای گل زدن نشان داد گل‌محمدی تیمش را برای برد به میدان فرستاده بود. حرکات خوب خط هافبک تیم باعث شد سایپایی‌ها در زمین خودشان باشند و بیشتر سعی کنند گل نخوردند. با این حال با گذشت زمان، کمی شرایط تغییر کرد. واقعا باید به ابراهیم صادقی تبریک بگویم که با تیمی جوان و بی تجربه، لیگ را آغاز و به پایان رساند تا به نوعی دست به بازیکن سازی بزند. البته من مطمئنم با آمدن آقای کاشانی فصل آینده شرایط سایپا بهتر خواهد شد چون می‌دانم او مدیری است که از هرجایی بوده، موفق عمل کرده است.

خلیلی درباره داربی پیش رو هم گفت: این دیدار واقعا خاص است. شاید در لیگ دو تیم با یکدیگر بازی کنند و شکست بخورند فرصت جبران باشد اما در جام حذفی فرصت جبران نیست. من دوست داشتم دو تیم در فینال به مصاف هم می‌رفتند تا جذابیت بازی بیشتر می‌شد. با این حال با توجه به روند دو تیم در چند بازی اخیر، فکر می‌کنم بازی پر گلی را در پیش داشته باشیم.