5 گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند

مسئولان باشگاه تراکتور پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی در صدد مشخص کردن وضعیت سرمربیگری این تیم هستند و قصد دارند پس از انتخاب این مربی تیم قدرتمندی را برای فصل آینده راهی رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کنند.

اخبار ورزشی- پس از منتفی شدن حضور علی دایی و جواد نکونام در تبریز، مدیران تراکتور مذاکراتی را با سایر گزینه ها انجام داده اند ، قرار است آنها فردا برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم به جمع بندی نهایی برسند و سرمربی تراکتور مشخص شود.

علیرضا منصوریان، علی کریمی، فرهاد مجیدی ، مهدی تارتار و حتی الکساندر نوری مربیانی هستند که نام آنها در روزهای اخیر برای نشستن روی نیمکت قهرمان جام حذفی مطرح شده و در نهایت باید دید کدام یک از این نفرات در نهایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.

البته ساکت الهامی همچنان شانس ادامه فعالیت در این تیم را از دست نداده و اگر رای کمیته انضباطی در پرونده وی به شکلی باشد که سبب محرومیت طولانی مدت این مربی نشود، الهامی هم همچنان جزو گزینه‌ها خواهد بود.

این درحالی است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور این روزها در ترکیه حضور دارد و تماس هایی را با گزینه های مدنظر هیات مدیره این باشگاه برقرار کرده و مذاکراتی را انجام داده است.