به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می‌گیریم

رضا یزدانی پس از پیروزی ۷ بر ۳ استقلال مقابل دانشگاه آزاد در جدال حساس لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: کاملا مستحق این پیروزی بودیم و حتی امروز پیش بینی کرده بودم به برد ۷ بر ۳ می رسیم، حتی کاملا حدس زده بودم که حریف از چه ترکیبی در این دیدار استفاده می کند. بنابراین با آنالیز دقیق کشتی گیران حریف پا به میدان گذاشتیم و اکثریت کشتی گیران استقلال نکات مد نظر کادر فنی را در مبارزه هایشان پیاده کردند. از عملکرد تیم راضیم و امیدوارم با رفع ایردها بهتر از این نیز عمل کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال، افزود: لیگ امسال در شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و جا دارد از تمامی عواملی که در این شرایط سخت به برگزاری لیگ کمک کردند تشکر کنم. برگزاری لیگ پس از تعطیلی چند ماهه مسابقات در آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی و شناخت وضعیت کشتی گیران خیلی موثر بود چرا که بعد از مدت ها به میدان مبارزه رفتند.

وی درباره عملکرد خوب تیمش با وجود ورود دیرهنگام به لیگ و فرصت کم برای آماده سازی، گفت: تیم ما در لحظات پایانی وارد لیگ شد و سعی کردیم در این زمان کم بچه ها را به آمادگی مطلب برسانیم. خدا را شکر بچه ها به غیر از چند وزن خوب کار کردند و قطعا سعی می کنیم ایرادات موجود را برطرف کنیم تا در ادامه بهتر ظاهر شویم.

 تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه ها امروز مزد زحمات خودشان را گرفتند. چون خودم کشتی گیر هستم بچه ها را درک می کنم و به آن ها گفتم تا لحظه آخر مبارزه کنند و دست از حمله برندارند‌.

دارنده ۲ مدال طلای جهان درباره بازگشت خوب کشتی گیران استقلال پس از عقب افتادن از حریفان مخصوصا در مبارزه عرفان جعفریان که باخت ۹ بر صفر را با پیروزی پشت سر گذاشت،خاطرنشان کرد: سعی کردیم اردوی متمرکز را برای بچه ها در نظر بگیریم و در این اردو به دقت معایب کشتی گیران را برطرف و نقاط قوت آن ها را بیشتر کنیم. خدا را شکر با وجودیکه در برخی مبارزه ها از حریفان عقب افتادند اما به خوبی مدیریت کردند و به کشتی برگشتند، البته دوری طولانی مدت از میادین نیز در عقب افتادن بچه ها تاثیرگذار بود.

یزدانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اردو، گفت: همه بچه ها و کادر فنی و تدارکات تست پی سی آر دادند و به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم تا مبادا مشکلی در این زمینه پیش نیاید‌.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال در پایان درباره تصمیمش برای حضور در لیگ به عنوان کشتی گیر نیز گفت: فعلا در کنار بچه ها تمرین می کنم و قصد دارم در ادامه کشتی بگیرم. تمرینات را مرتب انجام دادم اما المپیک به تعویق افتاد و هنوز هم نهایی نشده است. به محض اینکه به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می گیرم و امیدوارم در ادامه در میادین مختلف حاضر شوم.