حمله شدید فریبرز عرب‌نیا به بهاره رهنما /عکس

 چندی پیش ویدئویی دست به دست می‌شود که بهاره رهنما در برنامه « شام ایرانی » می‌گوید «دختران ایرانی تیپ و قیافه‌شان نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر».

همین اظهارنظر جنجالی مورد انتقاد شدید کاربران در فضای مجازی به ویژه مردم قوم لر قرار گرفته است.

عذرخواهی بهاره رهنما

بهاره رهنما در پستی که پس از جنجال‌های اخیر منتشر کرده چنین توضیح داده است: «اشاره من به فیلم قدیمی» دختر لر «بود و هیچ ربطی به قومیت لر نداره. اصلا موضوع مقایسه یک فیلم قدیمی و فیلم‌های جدید با بازیگران به روز بود.»

با این وجود انتقادها علیه این بازیگر همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین واکنش، فریبرز عرب‌نیا در پستی تند و تیز به بهاره رهنما تاخته است.

حمله شدید فریبرز عرب‌نیا به بهاره رهنما /عکس

 

بازیگر نقش مختار نوشته: ” گفته شده که «واژه‌ها تا زمانی که بر زبان جاری نشده باشند، اسیر انسان هستند، اما آن‌گاه که بر زبان آیند، انسان اسیرشان می‌گردد!»

گروه پرشمار هنرمندان را، هم‌چون دیگر گروه‌های هر جامعه، با رفتار یا گفته‌های یک یا چند نفر از آن گروه نمی‌توان و نباید ارزیابی و ارزش‌گذاری کرد؛

با این حال، من به عنوان کسی که در نگاهِ مردم کشورم از گروه هنرمندان به شمار می‌آیم، با تمام وجود از همه‌ی شیرزنان و غیورمردانِ لر دل‌جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌های چندگانه و رنگین‌کمانی ایران عزیز و از رشادت‌ها و دلیری‌هایشان که همواره مایه‌ی دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده‌اند به جان قدردان و سپاس‌گزارم و بر خود می‌بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.

باشد که آن دسته از هم‌کارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند و آزردگی بیش‌تر مردم شرافت‌مندمان را در این وانفسای رنج و درد سبب نشوند.

با مهر و احترام.

عرب‌نیا”