عنایت بخشی: آرزوی من قدم گذاشتن در مسیر پیاده‌روی اربعین است

عنایت بخشی پیرامون نزدیک شدن به ایام پیاده روی اربعین گفت: از نظر من حضور در پیاده روی اربعین برای هر فرد اوج سعادت و عزت در این جهان است، بدون شک هرکسی که در این مسیر قدم بر می‌دارد از سوی خداوند باری تعالی نظر کرده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: پیاده روی اربعین علاوه بر همدلی نشان دهنده ارادت خیل عظیمی از مردم جهان به یک هدف بزرگ است، و آن هدف چیزی نیست جز قرار گرفتن در مسیر آزادگی که سر لوحه آن «امام حسین (ع)» هستند، پس اگر این سعادت نصیب ما شد و توانستیم در این مسیر گام برداریم باید از لحظه به لحظه آن استفاده کنیم.

به شعار اصلی «امام حسین (ع)» جامه عمل می‌پوشانم

بخشی پیرامون جایگاه والای «سیدالشهدا (ع)» افزود: من در جایگاهی نیستم که درباره «امام حسین (ع)» حرف بزنم، من همین که بتوانم به شعار اصلی این امام بزرگوار در صحرای کربلا که همانا اگر دین ندارید آزاده باشید جامه عمل بپوشانم سهم کوچکی در اندازه خود در این مسیر خواهم داشت.

بازیگر سریال «ولایت عشق» با اشاره به آرزوی قلبی خود برای حضور در مسیر پیاده روی اربعین اظهار داشت: طبعا مگر می توان دلداده اهل بیت (ع) بود و آرزوی قدم گذاشتن در این مسیر را نداشت، همواره آرزو داشتم تا بتوانم در این مسیر حاضر شوم و اگر روزی سلامتی اجازه دهد حتما این حرکت را انجام می دهم.

بخشی در همین رابطه ادامه داد: امیدوارم اگر از دوستان و همکاران امسال کسی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می‌کند جای من را خالی کرده و برایم دعا کند..

عنایت بخشی: آرزوی من قدم گذاشتن در مسیر پیاده‌روی اربعین است

بخشی: وضعیت جسمانی‌ام نسبت به گذشته بسیار بهتر است

بخشی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: الحمدالله این روزها وضعیت جسمانی و درد پاهایم بهتر شده است، طی سال گذشته در دو تله فیلم حاضر بودم و امسال هم پیشنهاداتی داشته‌ام، اگر مشکلی پیش نیاید احتمالا در یک سریال بازی خواهم کرد. البته پیشنهادات بیشتری هم بوده اما من ترجیح می‌دهم که در آثاری بازی کنم که از لحاظ فیلمنامه قوی بوده و کاراکتر خوبی را به من پیشنهاد دهند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به کمرنگ شدن نقش بازیگران باتجربه در آثار خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع فیلمنامه‌های پیشنهاد می‌شود که نقش های سن‌دار آن گذرا و یک خطی هستند، در اثر و روند داستان هیچ تاثیری ندارند و اگر آنها را حذف کنیم اتفاقی نمی افتد، طبیعی است که من این نقشها را بازی نمی‌کنم و به دوستانم هم حق می‌دهم که کم کار باشند، از نظر من باید فکری اساسی به حال فیلمنامه ها کنیم تا از این تکرار در نقش‌های میانسال و پیشکسوت رها شویم.