اعتراض به سانسور مهناز افشار از تیزر «قسم»

الهام غفوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده که این روزها در حال اکران است درباره این فیلم گفت: چندی است که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که پلان‌های مهناز افشار به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم در لانگ شات قرار دارد. ما بارها برای پخش تیزر با دست اندرکاران تلویزیون صحبت کرده‌ایم اما دلیل این امر را نمی‌دانیم در واقع این تیزرها به گونه‌ای است که مهناز افشار به عنوان نقش اصلی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

اخبار چهره ها _ غفوری عنوان کرد: این فیلم حاصل زحمت، تلاش و سرمایه آدم‌های زیاد است و باید از این فیلم که یک تولید ملی است حمایت شود بنابراین امیدوارم این قضیه شفاف شود چراکه در این بین تنها کسانی که سرمایه‌گذاری کرده، زحمت کشیده و فیلم را ساخته‌اند، لطمه می‌خورند.

این تهیه‌کننده با اشاره به فروش این فیلم اظهار کرد: به نظرم فروش فیلم خوب است و رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد و امیدوارم مورد توجه مردم قرار بگیرد چون «قسم» درد امروز جامعه است؛ فیلمی است که وجدان آدم‌ها را به چالش می‌کشد و به ما یاد می‌دهد که در مورد یکدیگر قضاوت نکنیم این را هم باید عنوان کنم که من درخواست پخش یک سری دیگر از تیزرها را هم داده‌ام و امیدوارم تلویزیون با پخش تیزرها به صورت کامل موافقت کند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت فصل ششم سریال «پایتخت» که تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارد گفت: ما پیش تولید فصل ششم «پایتخت» را در پاییز شروع می‌کنیم اما در حال حاضر متن‌های آن در حال نگارش است.