حضور متفاوت «محسن تنابنده» در نقش یک قاتل

«ابراهیم ایرج زاد» کارگردان جوان سینما بعد از فیلم موفق «تابستان داغ» امسال با اثری جدید راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. 

اخبار چهره ها - فیلم «تابستان داغ» نخستین ساخته ابراهیم ایرج زاد است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در چندین شاخه نامزد دریافت جایزه شد و توانست جوایزی را به دست آورد.

ابراهیم ایرج زاد تیر ماه ساری جاری از ساخت دومین ساخته سینمایی خود با نام «عنکبوت» خبر داد، در همان ابتدا به امر حضور «محسن تنابنده» در این فیلم از حضور یکی از شانس های اصلی جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی “عنکبوت” با اعلام مقطعیت حضور تنابنده اعلام کرد که وی در این فیلم در نقش قاتل عنکبوتی ایفای نقش خواهد کرد.

تنابنده امسال علاوه بر حضور در فیلم سینمایی عنکبوت در فیلم سینمایی سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور نقش اول مرد را ایفا می کند، ایفای نقش در این دو فیلم جدی که هر دو در ژانر جدی و اجتماعی ساخته می شوند محسن تنابنده را به عنوان یکی از شانس های اصلی جشنواره فیلم فجر معرفی می کند. 

«عنکبوت» یک فیلم پر پرسوناژ است و فیلمی که تاکنون حضور ساره بیات نیز در این فیلم قطعی شده است. این فیلم شهریور ماه امسال فیلمبرداری را آغاز کرد و قرار است نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

فیلمنامه عنکبوت توسط اکتای براهنی انجام شده و تهیه کنندگی آن را جواد نوروزبیگی بر عهده خواهد داشت، فیلم‌سینمایی «عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت این اثر نوعی آسیب شناسی و نقد نگاه تند است.

علاوه بر محسن تنابنده و ساره بیات، شیرین یزدان بخش، فرید سجادی حسینی، ماهور الوند، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی، گلنوش قهرمانی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.