ماجرای خبر توقف فیلمبرداری «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا

جهانگیر الماسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون خبر منتشر شده مبنی بر تعویق و توقف فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» گفت: من از این خبر کاملاً بی‌اطلاعم و گمان می‌کنم انتشار چنین اخباری برای ایجاد حاشیه برای فیلم سینمایی «خروج» است.

اخبار چهره ها - وی با اشاره به پایان فیلمبرداری اثر تاکید کرد: فیلمبرداری «خروج» دو روز پیش در تهران به پایان رسید و هم اکنون تمامی بازیگر در این پروژه سینمایی کارشان تمام شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» پیرامون ایجاد مشکلات برای فیلمبرداری در شهر تهران اضافه کرد: من نمی‌دانم این خبر که فیلمبرداری در تهران به مشکل خورده از کجا آمده است، اتفاقاً ما در تهران هیچ مشکلی نداشتیم و فیلمبرداری به راحتی و در کمال آرامش به سرانجام رسید.

الماسی با اشاره به شروع مراحل پس از تولید پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلم به مراحل آماده سازی رسیده و بدون شک در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد بود.

گفتنی است عصر جمعه برخی از اخبار حاکی از تعویق فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» بود، دلیل این تعویق طی این اخبار مشکلات بوجود آمده برای فیلمبرداری اثر در شهر تهران ذکر شده بود.