آقای بازیگر: انتقامی سخت در راه است

کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، درباره اظهارات جدید دونالد ترامپ پیرامون هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که طی این چهل سال بیدی نبوده که با این بادها بلرزد، آمریکا اگر جرات داشت که تاکنون به ما حمله کرده بود، آمریکا و یارانش نشان داده‌اند که همه حرف‌هایشان باد هواست.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: شخص من و هنرمندانی که تومار محکومیت دولت آمریکا و ترامپ را امضاء کردیم همگی سربازان فرهنگی وطن هستیم و هیچ ابایی برای رویایی و مقابله با آمریکا را نداریم. دشمنان باید بدانند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقامی سخت در راه است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» ایجاد همت مردمی برای انتقام سخت را مثال زدنی خواند و افزود: آمریکا و ترامپ همواره دم از حقوق بشر می‌زند اما خودش و تمامی هم پیاله‌هایش بزرگترین ناقضان حقوق بشر و بزرگترین تروریست‌های عالم هستند. 

بازیگر فیلم «امپراتور جهنم» در همین راستا ادامه داد: ترامپ غلطی کرده و گفته که می‌خواهد نقاط فرهنگی کشور را مورد هدف قرار دهد، من می‌گویم مثل همیشه آمریکا و دونالد ترامپ غلط می‌کنند که چشم چپ به خاک کشورمان داشته باشند. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: ترامپ با حرف‌های تازه‌اش نشان داد که نقطه مقابل ملت ایران است، سالهاست که با تمام توان کشور را تحریم کرده‌اند، آیا این عمل غیر از دشمنی با مردم است؟، مردمی که همواره جلوی تحریم‌ها ایستاده‌اند، همواره مورد هدف آمریکا و مترسکانی همچون ترامپ بوده اند.