عکس دیده نشد از «مهران احمدی» و دوقلو‌های محبوب پایتخت‌

 سریال نوروزی پایتخت که این روز‌ها ششمین فصل از آن در حال پخش است، به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری، نویسندگی محسن تنابنده و با بازی هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی ، احمد مهران فر، ریما رامین فر ، سارا و نیکا فرقانی، نسرین نصرتی و بهرام افشاری تولید می‌شود. این سریال پرمخاطب از سال ۱۳۹۰ ساخته و در ایام نوروز هرسال در شبکه ۱ پخش می‌شود.

اخبار چهره ها - به تازگی تصویری قدیمی از مهران احمدی بازیگر نقش «بهبود فریبا» در سریال پایتخت در کنار سارا و نیکا فرقانی اصل در دوران کودکی‌شان در فضای مجازی منتشر شد.

مهران احمدی بازیگر برجسته سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۰ بوده و از سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او به تازگی در فیلم‌های سینمای «سگ بند»، «بی صدا حلزون»، «مطرب» و «من می‌ترسم» ایفای نقش کرده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلو‌های بازیگر این سریال در نقش فرزندان نقی بودند که متولد سال ۱۳۸۳ در تهران هستند و قبل از پایتخت در ۹ ماهگی در سریال «دوباره زندگی» ایفای نقش کردند. آن‌ها پس از دومین فصل پایتخت برای ادامه تحصیل به سوئد مهاجرت کردند و اکنون در این کشور زندگی می‌کنند.

در ادامه عکس مهران احمدی در کنار دوقلو‌های پایتخت را مشاهده می‌کنید:

بازیگر نقش بهبود در کنار دوقلو‌های سریال پایتخت‌