جنجال های ناتمام «ریحانه پارسا»/ حقیقت رابطه خانم بازیگر و روزبه بمانی چیست؟‎

از ساعاتی قبل در شبکه‌های اجتماعی عکسی از حضور ریحانه پارسا در کنار روزبه بمانی (شاعر و خواننده) در یک اتومبیل دست به دست می‌شود که واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.

اخبار چهره ها - انگار جنجال‌های ریحانه پارسا نمی‌خواهد به این راحتی ها تمام شود؛ هنوز حواشی خبر جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی تمام نشده بود که انتشار این عکس موجی از حواشی را در کانال های خبری به راه انداخته است. البته همچنان سوالات زیادی درباره جدایی غیرمنتظره و زودهنگام این زوج برای طرفدارانش بی پاسخ مانده است و انتشار این عکس که از روی یک ویدئوی کوتاه ثبت شده فرضیات تازه ای را دامن زده است.

 

1

تصویری که از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده است

واکنش ریحانه پارسا به ماجرا

لحظاتی قبل ریحانه پارسا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این حاشیه جدید پاسخ داد و نوشت:

«میخواستم از طریق این متن جوابی بدم به حواشی بوجود اومده برای من و آقای روزبه بمانی در مسیر

بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه هاشون که فرد بی وجدانی با قصد اخاذی فیلم بسیار کودکانه ای در مسیر از ما گرفته و طلب مبلغی برای انتشار ندادن این

فیلم کرد که مورد بعضی قضاوتهای بسیار ناجوانمردانه ای در فضای مجازی قرار گرفت لازمه بگم

از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان همراه در فضای مجازی خواهش میکنم با معنا دادن به یک تصویر بسیار ساده و قضاوت

آدمها با آبروی اونها بازی نکنن.»

2

روزبه بمانی کیست؟

روزبه بمانی شاعر و ترانه سرا و خواننده است که فعالیت هنری اش را با بهروز صفاریان آغاز کرده و در کارنامه هنری اش آثار ماندگاری به چشم می خورد. قطعه «کجا باید برم» جزو محبوب ترین آثار او به شمار می رود.

روزبه بمانی