جلوی تعطیلی کارخانجات استان گیلان گرفته شود

آیت الله رضا رمضانی امشب در یادواره  شهدای محله آب و برق رشت اظهار داشت: یادواره شهدا برکات زیادی دارد و اثرات آن در زندگی ما احساس می‌شود.

وی ضمن تبریک به‌مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: همه مسلمانان باید در مقابل بیگانگان و کسانی که قصد تضعیف اسلام را دارند وحدت داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتح حلب اظهار کرد: مجاهدت رزمندگان باعث شد حلب سوریه آزاد شود و این موضوع مرا به یاد فتح خرمشهر انداخت.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه هر جا مقاومت باشد پیروزی حاصل می‌شود بیان کرد: 19 شهید مدافع حرم در گیلان داریم و ایران اسلامی بیش از 1000 شهید برای حفظ جریان مقاومت در سوریه تقدیم کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرز و بومی ندارد عنوان کرد: اگر به قرآن و روایات مراجعه کنیم مشاهده می‌کنیم انقلاب اسلامی بنا بر کرامت انسان‌ها بنا شده است.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، نقلاب اسلامی را بر پایه سه رکن عنوان کرد و گفت: رکن اول اسلام است و پیامبر اکرم(ص) جایگاه یک سیاستمدار را دارد.

آیت الله رمضانی سیاست را به معنای برنامه ریزی برای ساختار زیربنایی دانست و گفت: سیاست به معنای اصلاح و هدایت انسان‌ها در مسیر و هدف برتری است که برای هدف انسان تعریف شده است.

وی دومین رکن انقلاب اسلامی را امامت عنوان کرد و گفت: باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم و اگر قرار است نظام مهدوی را تعریف کنیم باید برنامه کلانی را برای هدایت جامعه ترسیم کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، مردم را سومین رکن انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: مردم نقش مهمی در شکل گیری و بقای انقلاب اسلامی داشتند و برای تداوم انقلاب و اتصال به انقلاب مهدی(عج) باید به این سه رکن توجه کنیم.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی به معنویت تاکید ویژه‌ای شده است اظهار کرد: در آیات قرآن تاکید زیادی به معنویت شده است و هر حرکتی که بر محور حق است باید برای رضایت خداوند باشد.

وی با بیان اینکه باید دین را به‌درستی معرفی کنیم خاطرنشان کرد: دین موجب تسهیل روابط بشری می‌شود و انقلاب اسلامی همواره بر دین و معنویت تاکید زیادی می‌کند.

امام جمعه مسجد هامبورگ با اشاره به اینکه باید اقدامات خود را بر اساس دین تعریف کنیم خاطرنشان کرد: اسلام بر عقلانیت تاکید زیادی می‌کند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه عده‌ای ثروت فقرا را چپاول کرده‌اند خاطرنشان کرد: منطقی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند عقلانیت است و قرآن بیش از 300 بار در مورد تعقل اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه باید قوای سه گانه بر مبنای عقلانیت عمل کنند بیان کرد: نباید شکاف طبقاتی در جامعه‌ای که مدعی عدالت است وجود داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نباید با بیان اینکه نباید ناهنجاری‌های موجود به پای اسلام نوشته شود تاکید کرد: سفارشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی باید مورد عمل واقع شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه دنیا به نظام انقلاب اسلامی دل بسته است بیان کرد: اگر حمایت‌های ایران اسلامی نبود حلب به پیروزی نمی‌رسید و دنیا انقلاب اسلامی را پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تنها رهبر انقلاب اسلامی نیست تصریح کرد: مقام معظم رهبری نه تنها رهبر انقلاب اسلامی و رهبر شیعیان جهان بلکه رهبر تمام آزادیخواهان دنیا است.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای مدافعان حرم حفظ شود اعلام کرد: باید راه مدافعان حرم را حفظ کنیم لذا امروز یکی از راه‌های نفوذ دشمن فضای مجازی است و باید استفاده درستی از فضای مجازی و سایبری داشته باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا، اینترنت را صفحات یک کتاب عظیم عنوان کرد و گفت: 99 درصد از نوشته‌های اینترنت و این کتاب عظیم را غربی‌ها نوشته‌اند و بسیاری از خطرات جامعه امروز از اینترنت است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه غرب شبهات زیادی را از طریق اینترنت به‌وجود آورده است اظهار کرد: غرب شبهات زیادی را در مورد اسلام و خدا به وجود آورده است و خطر اینترنت یک خطر جدی است.

آیت الله رمضانی تهدید اینترنت را یک تهدید قابل کنترل دانست و گفت: باید مراقب جوانان خود باشیم و ارتباط جوانان با قرآن می‌تواند آنها را به دور از آسیب نگه دارد.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را برپایه عدالت عنوان کرد و گفت: نباید اکثر کارخانجات گیلان تعطیل باشد و باید این موارد مدیریت شود.