مسئولان یزد عضویتشان را در پویش «اسرائیل را بر می چینیم» اعلام کردند

 به نقل از یزدرسا، جمعی از مسئولین استان یزد عضویتشان را در پویش «اسرائیل را بر می چینیم» برای محو نماد شیطان از روی زمین اعلام کردند.

آیت الله مدرسی (امام جمعه حومه شرقی یزد): روزقدس، روز انجام تکلیف ملت در برابر مسجد القصی و دفاع از مظلوم وجداسازی سره از ناسره و روز عدالت طلبی از نوع عدالت امام علی (ع)، نه عدالت غربی می باشد.

محمدرضا حبیبی (رئیس کل دادگستری استان یزد): روز قدس، روز فریاد مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان عالم است.

دکترحمید پارسائیان (مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد): روز جهانی قدس، روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی است.

محمدرضا عظیمی زاده (شهردار یزد): روز قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) روز تجلی وحدت جامعه اسلامی است.

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست (رئیس سابق بنیاد شهید استان یزد): رژیم صهیونیستی امم القراء تروریست و استکبار باید نابود شود.

شیخ عباس زارع (رئیس شورای شهر یزد): حضور در راهپیمایی روز قدس و بیان اعتراض کمترین کار است که می توانیم برای دفاع از مظلومان انجام دهیم.

حجت السلام دکتر محمدرضا ابوئی (رئیس بنیاد نهج البلاغه استان یزد): برچیده شدن اسرائیل نه تنها توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده بلکه این بشارت برگرفته از متن قرآن واحادیث می باشد.

 محمد صالح جوکار(نماینده سابق مردم یزد): رژیم صهیونیست علاوه بر نامشروع بودن، غارتگر و جنایتکار می باشد و برای جهان اسلام خطرناک است و باید از بین برود.

سرهنگ احمد مظفری (رئیس پلیس راه استان یزد): روز قدس باعث زنده نگه داشتن فلسطین و امت اسلامی می شود.

انتهای پیام/رض